TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#257603  av celicat23

Kjenner singel livet ikke går lenger - nå må jeg ha meg fast dame. Ei snill og god ei. Ei som liker og stelle litt. For nå vaska jeg akkurat badet sånn halv-ferdig, og så gav jeg opp. Så ei som tar badet, og resten av leiligheten, i EN omgang ( :shock: ) hadde vært knall.

#257607  av lexusmann

Kunne også tenkt meg å bli kjent med ei kjekk jente...regner med at det måtte blitt en viss fordeling av oppgavene, men... :wink:

#257623  av ina

jeg digger single livet!!!! ååå.. det er så deilig!!

#257636  av celicat23

lexusmann skrev:regner med at det måtte blitt en viss fordeling av oppgavene, men... :wink:
Hun: vasker, lager mat, stiller opp når det er sex.
Jeg: er der for og nytes.

Blir ikke mer rettferdig enn det.

#257640  av evneveik

celicat23 skrev:
lexusmann skrev:regner med at det måtte blitt en viss fordeling av oppgavene, men... :wink:
Hun: vasker, lager mat, stiller opp når det er sex.

Rart at du er singel :P

#257641  av celicat23

evneveik skrev:
celicat23 skrev:Hun: vasker, lager mat, stiller opp når det er sex.

Rart at du er singel :P
I grunn ikke :D

#257667  av tojo

Nå er det tid for noen Carlsberg som etterfølges av noen glass Cognac. :D Hei SKÅL

#257807  av jsun

Da var Celica'n solgt for overtakelse 15.Sept ( http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=24487 ) så da er Toyota historie for min del i denne omgangen, spesielt med tanke på at min nye bil produseres i disse dager i Bayern :wink:

#257815  av lexusmann

Bestilte meg ny mobil her i går..den gamle nokia 6230i'en har klikka litt i det siste...senest i går morges hang den seg opp...den var så og si tom for strøm, så kan ha vært det som gjorde det( har funka greit i går og i dag)..men syns ikke jeg kan stole på den lengre, og å levere den til rep i det lange og det vide gidder jeg ikke...så jeg hang meg på luren og bestilte meg etterfølgeren 6233...Var senere på dagen Clas Ohlson og fikk meg 1Gb minnekort(holder lenge for meg) til den...gleder meg, alltid digg med ny mobil... :D

#257896  av Stiansen

Bah, skole om en time..

#257991  av celicat23

3 ghz amd pc med 4gig ram og 500gig harddisk bestilt... Looooovely. Nytt kamera neste på handle lista :D

#258003  av angrykid

Kjøpte ikke du deg nytt kamera for kun kort tid siden? :D

#258005  av celicat23

angrykid skrev:Kjøpte ikke du deg nytt kamera for kun kort tid siden? :D
Kamera er litt for begrenset for mitt bruk. Så hvis noen vil ha canon eos 350d med kit objektiv som er bare litt over 1 mnd gammelt billig så får de skriiiiiiike :)

#258089  av Stiansen

Hva blir det nå da? Canon`s toppmodell EOS 40D som ble lansert i går? :)

#258127  av celicat23

Stiansen skrev:Hva blir det nå da? Canon`s toppmodell EOS 40D som ble lansert i går? :)
Jeg har vært så fornuftig i dag at jeg blir helt kvalm og oppgitt av det :?

Det første jeg gjorde når jeg sto opp var og avbestille pc'n :( Så det var 11.000kr spart. Så dro jeg på butikken og skulle handle canon 5D med 24-105 linsa til 28.800kr. Ut fra den butikken kom jeg med eos 400D med batterigrep :( Så ca 22.200kr spart der.

Alt i alt "sparte" jeg 33.200kr i dag :roll: Må være alderen som har gjort meg så fornuftig :x

Pc'n trengte jeg ikke, da den jeg har fungerer greit nok (p4 2ghz 1gig ram 1.1tb hd). Litt treig med photoshop, men ikke nok til at det er verdt og bruke 11.000kr på og spare noen sekunder her og der.

5D er gammelt, har ikke anti-støv greiene til 400d, og det er bare snakk om 2 megapixler mer oppløsning. Men ellers er det ikke så ALT for mange ting som er forskjellige. Ivertfall ikke noe som er verdt pris forskjellen på 15.000kr mellom kameraene.

40D har fått en foreløpig utsalgspris på 13.900kr. Verdt det? Tja... Trenger jeg det? Tja...

Nei...Bildene jeg tar nå gjør jeg helt gratis, så alt jeg legger ut er rent tap. Ett 400D kamera var i og for seg hele oppgraderingen jeg trengte.

FÃ¥r ta re-vurdering til sommeren igjen.

Akkurat nå skal jeg gå og skamme meg over og blitt så kjedelig og fornuftig.
  • 1
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333
  • 334
  • 1175