TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#256669  av litek

clay ?

#256682  av EXS

Da var bilen inlosjert på "verkstedet" vårt igjen...

har bestemt meg for og prøve og fikse det eletriske vinduet på førersiden som ikke har virket på et år

kom vel frem til at det var selve kontrollenheten som var gåen da vindusheismotoren gikk som den skulle (begge veier) da vi satte strøm rett på motoren

så jeg bestilte en ny bryterenhet via nbfbildeler.no, der fikk jeg enheten for 300kr + moms.. toyota ville ha 2100kr :shock: så da gikk jeg heller for en brukt en. håper da at dette løser problemet mitt

-Bilder er fint-
Vedlegg
DSC00670.JPG
DSC00670.JPG (36.81 kiB) Vist 2494 ganger
DSC00668.JPG
DSC00668.JPG (41.08 kiB) Vist 2495 ganger
Nei jeg har ikke vasket bilen på en stund
Nei jeg har ikke vasket bilen på en stund
DSC00667.JPG (36.28 kiB) Vist 2493 ganger
DSC00669.JPG
DSC00669.JPG (39.33 kiB) Vist 2494 ganger
Sist redigert av EXS den 13 aug 2007 14:47, redigert 2 ganger totalt.

#256696  av litek

har du prøv clay ell.
Har en del små riper her og der kansje det vil fungere

ps. digger ed rfamlyktene på modellen din

#256708  av EXS

har ikke prøv det sjøl, men har sett folk brukt det... det gjør underverker på riper.. (også dype riper) :)

p.s :wink: liker også frontlyktene på faceliftutgaven. spesielt at de er sorte orginalt

#258056  av EXS

Da virker det eletriske vinduet igjen:) så da var neste prosjekt og lakke motordekselet i sort matt. Ble litt glorete i sort blankt. Har også montert en "biltelefon" en nokia communicator som ble integrert inn der koppholderene sto før slik at jeg kan sku den inn i midtkonsollen når jeg ikke bruker den.

slenger med et bilde av en orginal E11 vs min
Vedlegg
DSC00694.JPG
DSC00694.JPG (49.3 kiB) Vist 2443 ganger
DSC00674.JPG
DSC00674.JPG (28.63 kiB) Vist 2444 ganger
DSC00675.JPG
DSC00675.JPG (32.58 kiB) Vist 2443 ganger

#258510  av Ã¸xseth

lite tips vist du vil gjøre litt mer med utsiden på bilen. jeg synes de bilene er finere uten de blinklysene foran på bilen. fjernet de og sveiset igjen hullet og heller satt de nede i front fangeren bag gittret eller noe slikt.

#258515  av EXS

øxseth skrev:lite tips vist du vil gjøre litt mer med utsiden på bilen. jeg synes de bilene er finere uten de blinklysene foran på bilen. fjernet de og sveiset igjen hullet og heller satt de nede i front fangeren bag gittret eller noe slikt.

joda :) hører deg der... og har tenkt tanken flere ganger, men biltilsynet er ikke så gla i re-lokalisering av blinklys ;)

#258563  av tojo2

Pen corolla du har. Litt for ribba innvendig for min smak, men ikke noe å si på eksteriøret. Har selv en 01 liftback som jeg helst parkerer så jeg slipper å se den bakfra... Et par spørsmål: Vet du hva som ligger bak det midterste festet til fremre tårn stab.stag ? Noen forsterkninger?

Og så lurer jeg på om g6 setene er bedre enn de vanlige?

#258582  av EXS

tojo2 skrev:Pen corolla du har. Litt for ribba innvendig for min smak, men ikke noe å si på eksteriøret. Har selv en 01 liftback som jeg helst parkerer så jeg slipper å se den bakfra... Et par spørsmål: Vet du hva som ligger bak det midterste festet til fremre tårn stab.stag ? Noen forsterkninger?

Og så lurer jeg på om g6 setene er bedre enn de vanlige?

jo takk :) , er klar over at bilen ikke er slående vakker inni.... :P men det er funksjonelt (mindre vekt mer fart ;) )

ang fjørtårn feste så er det en kraftig forsterkning bak torpedoveggen ved det midtre festet... uten det så hadde ikke staget blitt sittende fast spesielt lenge.

ang setene så er de bittelitt dypere en standard men man må fortsatt holde seg fast i ratt og midkonsoll ved hard svingning, så vil ikke påstå at de er voldsomt mye bedre (er faktisk på jakt etter nye) .

#258657  av Ã¸xseth

EXS skrev:
øxseth skrev:lite tips vist du vil gjøre litt mer med utsiden på bilen. jeg synes de bilene er finere uten de blinklysene foran på bilen. fjernet de og sveiset igjen hullet og heller satt de nede i front fangeren bag gittret eller noe slikt.

joda :) hører deg der... og har tenkt tanken flere ganger, men biltilsynet er ikke så gla i re-lokalisering av blinklys ;)

prøv og bytte de ut eller lage til noen mindre blinklys i stedet da. noen som ikke er så dominerende og ikke tar blikket bort fra resten av fronten

#259056  av EXS

Monterte et frontsett fra mds idag da jeg har funnet ut at jeg vil kvitte meg med det kjipe orginal anlegget.. ble ferdig med stort sett alt idag men ble stoppet ganske brått da jeg ikke kunne finne mulitpluggen til den nye bilspilleren :evil: ... må nok ta en tur og kjøpe en til mandag da saker og ting har en mystsk tendens til og forsvinne fra jorden overflate i garasjen min :roll:

ang blinklysa så venter jeg nok til det kommer et ettermerkeds blinklys sett jeg kan bruke.
Vedlegg
DSC00710.JPG
DSC00710.JPG (42.14 kiB) Vist 2369 ganger

#259309  av litek

legg opp en link til det frontH settet du kjøpte.

#259409  av Ã¸xseth

EXS skrev:Monterte et frontsett fra mds idag da jeg har funnet ut at jeg vil kvitte meg med det kjipe orginal anlegget.. ble ferdig med stort sett alt idag men ble stoppet ganske brått da jeg ikke kunne finne mulitpluggen til den nye bilspilleren :evil: ... må nok ta en tur og kjøpe en til mandag da saker og ting har en mystsk tendens til og forsvinne fra jorden overflate i garasjen min :roll:

ang blinklysa så venter jeg nok til det kommer et ettermerkeds blinklys sett jeg kan bruke.

prøv å rydde i garasjen, da finner du nok mye

#259462  av EXS

litek skrev:legg opp en link til det frontH settet du kjøpte.
http://www.bema.no/

her er linken men tror ikke det settet stå oppført på nettsidene .

du må ringe de for mer info tror jeg. :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 51