TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• drift trening lÃ¥nkebanen tirsdag 4 sept.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #258290  av mikke

KNA vil nå prøve å få igang drifting i trøndelag .i den anledning innbyr vi til drift trening på lånkebanen tirsdag den 4 sept.alle med bakhjulstrekkere vil få lov å prøve hva drifting er .både registrerte og uregistrerte kjøretøy vil bli tillatt.jeg vil komme tilbake med nøyaktig tidspunkt.men slik det ser ut pr idag blir det fra ca 18:00 -21:30 . vi vil måtte ta en treningsavgift for å dekke opp banen ,denne er satt til kr 100. noe som vil være gunstig for de fleste. vi håper mange vil komme og at det blir en bra oppslutning ,slik at miljøet kan få skikkelig gro bunn her i trøndelag.
hvis det er noen spørsmål kan disse rettes til meg eller min samboer.
mvh michael tlf 98475768
wenche tlf 92688426

#258711  av Ã¦len2

Kan jeg få kjøre m mr2en min?
Den er satt opp med 285 gatesliks så drifting er utelukket!
Men vil gjærne være med å kjøre!

#258771  av mikke

må nok desverre si at det kun skal være drift. sett på no andre bakdekker.så kan du heller prøve deg på drift istedet. ren banekjøring er ikke tillat. vi vil prøve å fremme drift miljøet og få dette organisert i midt norge. ren banekjøring kan man gjøre ellers.vil også nevne her at de biler som vil kjøre .må være i teknisk stand. har hørt at enkelte bare skal slenge sammen no dritt og komme å herje. disse vil IKKE få lov å komme ut på banen. alle biler skal tilfredstille visse tekniske krav. og hovedsaken er som nevnt å la folk få prøve hva drift er under lovlig og organiserte former.

#260511  av mikke

etter mye om og men ,med naf. så blir kjøretiden fra kl 19-21. skal ikke utdype her hvorfor.men det er visse uenigheter som ikke er avklart skikkelig mellom naf og kna.dette skal være i orden til neste kjøring. vi håper at de som møter opp har forståelse for dette.og at det allikevel blir en hyggelig kveld.