øxseth skrev:lite tips vist du vil gjøre litt mer med utsiden på bilen. jeg synes de bilene er finere uten de blinklysene foran på bilen. fjernet de og sveiset igjen hullet og heller satt de nede i front fangeren bag gittret eller noe slikt.
tojo2 skrev:Pen corolla du har. Litt for ribba innvendig for min smak, men ikke noe å si på eksteriøret. Har selv en 01 liftback som jeg helst parkerer så jeg slipper å se den bakfra... Et par spørsmål: Vet du hva som ligger bak det midterste festet til fremre tårn stab.stag ? Noen forsterkninger?
Og så lurer jeg på om g6 setene er bedre enn de vanlige?
EXS skrev:øxseth skrev:lite tips vist du vil gjøre litt mer med utsiden på bilen. jeg synes de bilene er finere uten de blinklysene foran på bilen. fjernet de og sveiset igjen hullet og heller satt de nede i front fangeren bag gittret eller noe slikt.
jodahører deg der... og har tenkt tanken flere ganger, men biltilsynet er ikke så gla i re-lokalisering av blinklys
EXS skrev:Monterte et frontsett fra mds idag da jeg har funnet ut at jeg vil kvitte meg med det kjipe orginal anlegget.. ble ferdig med stort sett alt idag men ble stoppet ganske brått da jeg ikke kunne finne mulitpluggen til den nye bilspilleren... må nok ta en tur og kjøpe en til mandag da saker og ting har en mystsk tendens til og forsvinne fra jorden overflate i garasjen min
![]()
ang blinklysa så venter jeg nok til det kommer et ettermerkeds blinklys sett jeg kan bruke.
litek skrev:legg opp en link til det frontH settet du kjøpte.http://www.bema.no/