TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• slike persjoner skulle vært skutt.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261545  av ludde

Dere tar helt feil alle sammen...

Dett ekunne vært løst på en skikkelig og forskningsmessig måte. HAn skulle ha gitt porschen til og jeg kunne ha skrevet "porsche" i panna hans og knust trynet hans. Så finner vi ut hvor mye det iidiotiske huet hans tåler og så slipper han å se bilen igjen... BEgge parter fornøyde, konfliktløsning :P

#261590  av KeNsA

ludde skrev:Dere tar helt feil alle sammen...

Dett ekunne vært løst på en skikkelig og forskningsmessig måte. HAn skulle ha gitt porschen til og jeg kunne ha skrevet "porsche" i panna hans og knust trynet hans. Så finner vi ut hvor mye det iidiotiske huet hans tåler og så slipper han å se bilen igjen... BEgge parter fornøyde, konfliktløsning :P
Jaja...Neida såå... :lol:

#261851  av EXS

ludde skrev:Dere tar helt feil alle sammen...

heheh WORD