TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Even's Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#261993  av Mr2Even

Ollie skrev:Syntes det så ut som det var litt dårlig passform på det panseret jeg. Spesielt i front. Eller er det leppa om er litt lenger ned akkurat foran der?
Det ser ut som dårlig passform ja, ser ikke fint ut når panseret jeiper sånn..

#262053  av GhostRider88

likte dette carbon fiber panseret(OEM Carbon Fiber Hood by VIS) . Ser ut som det er en bra passform, samt at det ikke ser så overstyle ut ;)

fåes hos http://www.body-kitz.com/index1.html
Vedlegg
91_mr2_blazer_fshowcase.jpg
91_mr2_blazer_fshowcase.jpg (31.26 kiB) Vist 1577 ganger

#262111  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:likte dette carbon fiber panseret(OEM Carbon Fiber Hood by VIS) . Ser ut som det er en bra passform, samt at det ikke ser så overstyle ut ;)

Ja det var fint. Koster sikkert skjorta da men :) Hvor mye vekt sparer man med et karbon-fiber panser tro? Hva synes du/dere om phenix motorlokket da? jeg har kanskje tenkt å kjøpe det brukt..Koster også skjorta nytt :)

#262127  av GhostRider88

Mr2Even skrev:
GhostRider88 skrev:likte dette carbon fiber panseret(OEM Carbon Fiber Hood by VIS) . Ser ut som det er en bra passform, samt at det ikke ser så overstyle ut ;)

Ja det var fint. Koster sikkert skjorta da men :) Hvor mye vekt sparer man med et karbon-fiber panser tro? Hva synes du/dere om phenix motorlokket da? jeg har kanskje tenkt å kjøpe det brukt..Koster også skjorta nytt :)
selv liker jeg veldig godt phenix motorlokket og mener det tar seg godt ut ;) Det kombinert med et slikt carbon panser hadde sett bra ut ;)

#262137  av Mr2Even

Se der ja :) Par tusen var jo ikke ille(visst det er bra da) Men de sendte ikke til Norge så det ut som..

#262192  av CelicaTurbo

hint hint, frakten koster $800, mer enn dobbelt av hva panseret i seg selv koster ;)

#262210  av Mr2Even

CelicaTurbo skrev:hint hint, frakten koster $800, mer enn dobbelt av hva panseret i seg selv koster ;)
GÃ¥tt av banen. Ja da blir det "litt" for dyrt synes jeg :?
 #264001  av mr2executive

En kamerat av meg var inne på EU med Supra MKIV med Tein/Bilstein understell. Lakkerte alle delene sorte så tilsynsmannen ikke skulle legge så godt merke til at de var uoriginale. Og det gikk bra :)

Forresten Even:

Mulighet for å se på bilen din neste uke?
 #264004  av Mr2Even

mr2executive skrev:En kamerat av meg var inne på EU med Supra MKIV med Tein/Bilstein understell. Lakkerte alle delene sorte så tilsynsmannen ikke skulle legge så godt merke til at de var uoriginale. Og det gikk bra :)

Forresten Even:

Mulighet for å se på bilen din neste uke?
Hehe akkurat. Ja du har fått med deg annonsen :) Ja, kom gjerne og titt. Bare si ifra når du vil komme du.

#264009  av GhostRider88

vil bare si at den som kjøper bilen din Even, kommer til å få en utrolig fin og velholdt mr2. Hadde jeg ikke selv hatt mr2 nå, så ville denne bilen vært en av de høyest prioriterte ;)

mr2executive: Om du kjøper denne bilen, så kommer du til å bli fornøyd(kan ikke skjønne noe annet). Og husk; ta godt vare på den(om den blir din da) :)

Forresten. Er det noen nye planer ang panser?

#264012  av Mr2Even

GhostRider88 skrev:vil bare si at den som kjøper bilen din Even, kommer til å få en utrolig fin og velholdt mr2. Hadde jeg ikke selv hatt mr2 nå, så ville denne bilen vært en av de høyest prioriterte ;)

mr2executive: Om du kjøper denne bilen, så kommer du til å bli fornøyd(kan ikke skjønne noe annet). Og husk; ta godt vare på den(om den blir din da) :)

Forresten. Er det noen nye planer ang panser?
Takk for det Thomas! :) Nei blir nok ikke noe panser på meg nå som jeg kanskje skal selge den. Men visst jeg ikke selger den, da er det ikke helt umulig at det blir panser etterhvert :)

#264013  av mr2executive

Jeg får vel lånet på konto i løpet av uka, så jeg skal mase om å få fri en gang i løpet av neste uke. Tenkte å ta flyet ned på morningen og se på tre biler i Oslo området (Drammen og en plass i vestfold)
80.000 er det jeg fikk låne, så derfor lurer jeg på om dette er reelt for din del Even?

#264017  av Mr2Even

mr2executive skrev:Jeg får vel lånet på konto i løpet av uka, så jeg skal mase om å få fri en gang i løpet av neste uke. Tenkte å ta flyet ned på morningen og se på tre biler i Oslo området (Drammen og en plass i vestfold)
80.000 er det jeg fikk låne, så derfor lurer jeg på om dette er reelt for din del Even?
Sender deg PM..

#268332  av Mr2Even

Bilde
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18