Kjelliken skrev:Har sikkert ikke noe med turen til belgia for og se på formel 1 i helgen som varFaen for slags prioritering er det der? F1 på Spa live kan jo umulig være noe moro (Er ikke misunnelig i det hele tatt. Ikke denne karen nei!)
Så ser ut til at jeg må skuffe denne gangen gitt....
Amund skrev:Eg sjangser på å kjøre på R888 dekk opp og ned.... Så kryser fingrene for fint vær!Snakk om å ofre liv og lemmer!
jumbo skrev:pft, så lenge det ikke ligger noe nevneverdig med snø er jo ikke R-dekk noe spesielt mye verre enn alt annet.Enig. husker jeg endelig fikk rota meg til å kjøpe nye vinterdekk når det var minusgrader og vei-is ute ett år med den hvite. MISTA faktisk grep på å gå over til vinterdekka
Morten skrev:Godt å høyre, og OM det skulle vere snø hadde eg nok snudd uansett kva dekk eg hadde hatt på bilen:Pjumbo skrev:pft, så lenge det ikke ligger noe nevneverdig med snø er jo ikke R-dekk noe spesielt mye verre enn alt annet.Enig. husker jeg endelig fikk rota meg til å kjøpe nye vinterdekk når det var minusgrader og vei-is ute ett år med den hvite. MISTA faktisk grep på å gå over til vinterdekka(men blank is og/eller snø ville jeg ikke tatt sjangsen på uansett, og jeg kan se for meg hva forsikringskapet mener OM en skulle ha et uhell....)
villejan skrev:Amund skrev:Eg sjangser på å kjøre på R888 dekk opp og ned.... Så kryser fingrene for fint vær!Snakk om å ofre liv og lemmer!
Det kan bli spennende nok det om det "bare" er minusgrader vel.
Mange fra bergen som skal oppover? Har ikke betalt noe enda, blir vel dumt å betale, så kommer jeg meg ikke oppover.