ecu gir jo ikke signal som sådan, men veksler pinnene i ecu til jord hver gang den vil fyre en injektor, mens pinnene ellers er "flytende".. skal man sjekke det må man vel sjekke kontinuiteten mellom injektorpin på ecu til jord mens man starter, og se om det endrer seg. Men det er klart at det kan være vanskelig å tolke signalet, for vi kan anta at ecu ikke kjører dysene 100% under start og en lav duty cycle på injektorsignalet vil føre til at et multimeter tolker kontinuiteten til å være høy motstand. Så, hva man kan forvente å måle er igrunn ganske ukjent, eneste indikatoren er om multimeter gir et annet resultat ved start enn ellers..
jeg hadde koblet en bensintrykkmåler til for å se at trykket er greit i fuelrail, og om trykket er ok så kan man jo alltids skru ut injektoren og se fysisk om det kommer bensin når wire til ecu blir jordet
jeg hadde koblet en bensintrykkmåler til for å se at trykket er greit i fuelrail, og om trykket er ok så kan man jo alltids skru ut injektoren og se fysisk om det kommer bensin når wire til ecu blir jordet

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet