TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mr2 førstebil

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#261280  av Pitchyou

inzane2012 skrev:ser ut som panseret fra madpsi.com, kan dette stemme? eller er det seibon panser?
Har maila madpsi som en gal, men får aldri svar. De har mange produkter jeg er vill etter å få tak i...
Merket er Vis racing, ser bra ut, vet ikke hvordan passformen er men det ser ikke ut som det blir noe problem.

#264974  av ludde

inzane2012 skrev:ser ut som panseret fra madpsi.com, kan dette stemme? eller er det seibon panser?

men hvor skal du drenere vekk vannet som vil renne gjennom panseret da??

Jeg slenger meg på den jeg :P

I USA, hvor du bestilte delene fra så regner det jo aldri, MEN i norge så regner det jo som faen...

HAN må enten tette det igjen fra innersiden, eller lage en patent som får det drenert, eller bare ta rennafart og håpe på godvær :P

Ser utrolig bra ut, kommer til å bli en kjempe bil... stå på!

#264982  av pkgrette

eller bare kjøre en bilen i godvær skal jeg gjør

#265216  av Pitchyou

Drenere vekk? Sånn som jeg har forstådd det kommer hullene mellom radiatoren og pakningen.
men uansett, mr2 gjør seg best i godvære

#274929  av pkgrette

må gjøre denna ferdig denna blir jo drit feit::D
 #311595  av inzane2012

ser du har lagt ut bilen til salgs nå, har du noen bilder av hvordan bilen ser ut idag?? og blir den solgt sammen med all stereoen?
 #311924  av Pitchyou

inzane2012 skrev:ser du har lagt ut bilen til salgs nå, har du noen bilder av hvordan bilen ser ut idag?? og blir den solgt sammen med all stereoen?
Hei

Skal ta noen bilder av den når og legge ut når jeg kommer hjem fra havet.
Hva som skal følge med er helt opp til kjøper, forsterkerne, subwooferene og spillern står i bilen, frontsettet har jeg flyttet over i en annen bil.
 #311931  av inzane2012

Pitchyou skrev:
inzane2012 skrev:ser du har lagt ut bilen til salgs nå, har du noen bilder av hvordan bilen ser ut idag?? og blir den solgt sammen med all stereoen?
Hei

Skal ta noen bilder av den når og legge ut når jeg kommer hjem fra havet.
Hva som skal følge med er helt opp til kjøper, forsterkerne, subwooferene og spillern står i bilen, frontsettet har jeg flyttet over i en annen bil.
er vel ett aldri så lite kupp for kjøper det da vist han vil ha med all stereoen :)
 #320640  av Abramz

løst å bare selge sideskjørt å fronten? :)
 #322887  av Pitchyou

Abramz skrev:løst å bare selge sideskjørt å fronten? :)
tja..
 #331872  av lexusmann

Så veldig bra ut den der...fineste stylingen også... :D :wink:
 #332176  av Pitchyou

Takktakk Blir bra eterhverdt:)

Prøver å få den solgt, men virker som man må gi bort bilene for tiden.
neste får bli årntlig lakk.
Noen som vet om noen fete universaltåkelys?
Sist redigert av Pitchyou den 04 aug 2009 17:55, redigert 1 gang totalt.