TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er virkelig Mina ferdig pÃ¥ radio?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #267760  av Jon Are

Er hun virkelig det? :cry: :(
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175458
Alle burde gå inn på vg og stemme "Ja! Hun var en morsom radiovert"

Jeg hørte på henne hver dag på jobb, og var det eneste programmet som var noe særlig på P3.
P3 fjerner hele tiden gode program som holder på å bli bra.
Bare fordi noen gamle synes det er grovt språk, eller føler seg støtt av innholdet i programmene. :( F.eks "Et Norge i krig" og nå "Mina"
Faan!!! Kan ikke de som føler seg støtt sette på en annen kanal da.
Det er liksom nok å ta av.

Mina i sommer. PÃ¥ P3tv. :)
http://www21.nrk.no/p3tv/?bcpid=9098586 ... 1252260255

Lurer på om det er flere som hørte på "Mina" og syntes det var ett bra program?

#267763  av megetlei

Jepp. HÃ¥per hun er ferdig...

#267764  av sindrejl

syntes hu var rå jeg :)

#267770  av Jon Are

megetlei skrev:Jepp. HÃ¥per hun er ferdig...
WTF!!! :x

#267771  av Jon Are

Jeg synes hun er noe av det beste som har vært på radio på lenge.

#267774  av jonny on the spot

Nå er det fulstendig boikott av p3 for min del, savner radioresepsjonen og nå har de fjernet Mina..... Greit nok at de har radioresepsjonen i helgene, men hvem hører på radio da???
La Mina leve *vifte med rødt flagg*

#267775  av Stølen

Jeg var med å arrangere en festival der Mina var vert i fjor... jeg hadde blant annet ansvaret for å "passe på" henne, hente på flyplass, ordne hotell m.m.... I den sammenheng så var jeg så heldig å få prate en del med dama, og jeg kan bekrefte at den dama er ganske rå. Hu er rett og slett beint fram ærlig og gidder ikke å bry seg om alle de som ber henne holde kjeft. Og det står det respekt av :D

#267777  av Daniel_hoy

Mina er rå :twisted: Beste programmet som var på P3. Men til slutt så gikk ho vel over streken. :roll:

#267778  av Stiansen

Mina er rå :D

#267781  av Larsen

Av det lille jeg har hørt så har det vært meget bra. Synd
For de som syns det er usmakende så er det altids en sånn liten bryter på radioen man kan benytte.

#267787  av lexusmann

Syns også hun er tøff og sier akkurat det hun mener... :D

#267813  av jumbo

Jeg er omtrent 15 år for gammel til å like P3 i det hele tatt, så har ikke peiling på hvem hun er engang... men at hun har driti seg ut en smule er vel hevet over all tvil, uansett om hun var flink eller morsom.

#267814  av Christian

Mina var flink, men jeg gikk lei. "Norge i krig" var genialt. Har ikke hørt p3 siden de kuttet det showet :x

#267820  av Marcus

Mina var litt for mye til tider. Det gikk an noen ganger, men det var litt for mye "Send inn sms om hvorfor -du- slo opp med X-en din" osv. Hu red litt lenge på den bølgen sin.. Og P3 har tapt seg på alt de siste åra.. Musikken er kun A/B/C-lister, og bæsje-humor går stadig igjen..
Bare synd programmet 'Kyrre' (med kyrre) ble lagt ned.. litt mer ringing nedover i europa for å finne ut om de går med sko inne eller ikke burde vi ha hatt mer av :roll: :lol:
(Han er forresten den mannlige programlederen i Idol akkurat nå. Og er innom P3 Morgen som vert enkelte dager..)