TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er virkelig Mina ferdig pÃ¥ radio?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#268029  av lexusmann

P4 er i og for seg grei(begynner å bli gammel?? :lol: )...men i små doser...for mye reklame... :?

#268055  av Stiansen

Står som regel på Radio 1 på jobb.. Akkurat det samme om og om igjen.. :roll:

#268060  av sindrejl

Stiansen skrev:Står som regel på Radio 1 på jobb.. Akkurat det samme om og om igjen.. :roll:
stortsett radio1 det har gått på, men her nede kjører jeg med mpetre på og anal24 er det eneste jeg får inn på jobb. drittmusikk men noen greie programmer med klin sprø og sexfikserte programledere.

#268275  av BrennaRacing

Satt i bilen i sta å hørte på de 5 siste minuttene av radioresepsjonen. Der sa de at de skal ta over sendetiden til Mina. Så nå blir det radioresepsjonen mandag-torsdag fra 10 til 12. Det blir bra :D

#268280  av laffy

BrennaRacing skrev:Satt i bilen i sta å hørte på de 5 siste minuttene av radioresepsjonen. Der sa de at de skal ta over sendetiden til Mina. Så nå blir det radioresepsjonen mandag-torsdag fra 10 til 12. Det blir bra :D
Kunne ikke vært bedre, hadde de bare blitt kvitt all søpla som går etter 12 nå også, så hadde jeg gidda å hørt på p3 hele arbeidsdagen. Håper Mina aldri kommer på p3 igjen, så slitsom som hun er så hadde hun passet bedre på kanal 24.

#268285  av castman

fjern kompani Olsen og drillpikene i samme slengen!! Så fryktelig barneslige programmer skal man lete lenge etter!! kan ikke skjønne at folk hører på sånt piss :roll:

#268294  av BrennaRacing

Drillpikene er jo morsomt. Men kompani Knutsen er helt latterlig.

Hørte bare på Radio1 før, men ble sykt lei av reklame og at de spiller de samme sangene hele tiden. Kanal 24 og P4 er for kjipt, mens Nrj og Mp3 er bra, men pleier ofte å være vanskelig å få inn uten skurring