Da var ny AF gauge på plass. Fikk også fikset den irriterende eksos lekasjen mellom eksosmanefolden og turbo adapteren. Ene pinnebolten hadde skrudd seg ut og forsvunnet, fikk satt inn en ny nå. Forhåpentligvis sitter den. 
Brukte noen skiver med spenn i samt jeg hamret litt på gjengene med hammern slik at de ble litt skjeve. Dette gjør at dem fungerer bortimot som n låsebolt. Da skal det mye til før de kommer ut igjen (de skal jo sitte fast oppi manefolden uansett).

Brukte noen skiver med spenn i samt jeg hamret litt på gjengene med hammern slik at de ble litt skjeve. Dette gjør at dem fungerer bortimot som n låsebolt. Da skal det mye til før de kommer ut igjen (de skal jo sitte fast oppi manefolden uansett).
Vedlegg
19102007096.jpg (298.52 kiB) Vist 258 ganger
19102007097.jpg (219.79 kiB) Vist 257 ganger
18102007089.jpg (178.24 kiB) Vist 268 ganger
						 Sist redigert av FireWalk den 19 okt 2007 22:18, redigert 1 gang totalt.

-  MR2 TURBO  -

Dog ikke direkte plagsomt, men så er jeg ekstremt sær av meg når det gjelder "Ulyder" i bilen generelt. Men er vel en vanesak
 Dog ikke direkte plagsomt, men så er jeg ekstremt sær av meg når det gjelder "Ulyder" i bilen generelt. Men er vel en vanesak  må høre godt etter for å høre den uansett..
 må høre godt etter for å høre den uansett..

Bråker 3 ganger så mye som orginalt.. eller mer.. Skulle nesten ønske den var LITT stillere faktisk. Men går jo greit. Jeg syntes bilen godt kan buldre litt på utsiden, så folk hører det er motor i den
 Bråker 3 ganger så mye som orginalt.. eller mer.. Skulle nesten ønske den var LITT stillere faktisk. Men går jo greit. Jeg syntes bilen godt kan buldre litt på utsiden, så folk hører det er motor i den  Overhalte bremsene for å slippe akkurat det der noe mer..
 Overhalte bremsene for å slippe akkurat det der noe mer..