RoarL skrev:Step by step:hhehehehehehe
1: Kjør hit:
2:Spør de karene som sitter der i rød T-skjorte.

tar poenget

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
RoarL skrev:Step by step:hhehehehehehe
1: Kjør hit:
2:Spør de karene som sitter der i rød T-skjorte.
RoarL skrev:HÃ¥per du finner ut av det![]()
Nico_18 skrev:eller så harj eg en katt. liggenes til 92 mr2 gti. hvis noen er intressert, er brukt, men helt fin:)mulig jeg er intr om det skulle skje noe under montering med den CAT'en jeg har
GhostRider88 skrev: Og til dere som har dette anlegget. Er Cat-erstatteren skrudd på anlegge? og hva trenger jeg nå helt konkret for å montere dette anlegget nå?Cat'en er ikke skrudd på, den festes med 2 bolter på hver side. Bestilte du pakninger på chasssisnummer så vil de ikke passe som sagt. Mongoose'en har jo mye større innvendig diameter enn oem anlegget. Bare stikk innom svendsen eksos du, så finner de både bolter og pakninger til deg for en billig penge.
Har bestillt 2 pakninger ifra toyota , 4 bolter (2 som holder CAT og anlegget sammen og de 2 som holder CAT og det røret som går opp til motoren) Samt disse to boltene som holder anlegget til karosseriet.
Trenger jeg noe mer enn dette når jeg skal bytte anlegg og cat?
kake skrev:nå passet jo disse pakningene og boltene for Nils som hadde samme anlegg som det jeg skal ha.GhostRider88 skrev: Og til dere som har dette anlegget. Er Cat-erstatteren skrudd på anlegge? og hva trenger jeg nå helt konkret for å montere dette anlegget nå?Cat'en er ikke skrudd på, den festes med 2 bolter på hver side. Bestilte du pakninger på chasssisnummer så vil de ikke passe som sagt. Mongoose'en har jo mye større innvendig diameter enn oem anlegget. Bare stikk innom svendsen eksos du, så finner de både bolter og pakninger til deg for en billig penge.
Har bestillt 2 pakninger ifra toyota , 4 bolter (2 som holder CAT og anlegget sammen og de 2 som holder CAT og det røret som går opp til motoren) Samt disse to boltene som holder anlegget til karosseriet.
Trenger jeg noe mer enn dette når jeg skal bytte anlegg og cat?
BrennaRacing skrev:Det holder med å skru av de boltene som du sier ja. Du trenger ikke å løsne katen fra "utblåssiden" Kan være litt trangt å komme til de boltene øverst, men er ikke no stort problem så lenge du har en fastnøkkel og en skralle med forlenger.godt å høre
GhostRider88 skrev: nå passet jo disse pakningene og boltene for Nils som hadde samme anlegg som det jeg skal ha.Vet ikke hva han hadde, men benytter du chassisnummer og bestiller oem pakninger vil det se omtrendt slik ut, det grå skal forestille pakningen. Den vil strupe eksosen og ikke ha nok kontaktflate i ytterkant. Er ikke noe særlig å skjære til heller da disse er av metall.