TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥kjørere - Hvilken bil er dette?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #271641  av sindrejl

arctic_celi skrev: Var det ikke det ikke sørlendingene som ikke trengte å ha en bane å kjøre på?!?!
jada, de trengte ikke bane, hadde mer enn nok med parkeringsplassen de fikk lov å leie nå og da.

#271651  av celicagt4205nord

vectra 4x4 turbo kanskje?hørte en dompventil der...

#271662  av jumbo

Larsen skrev:Hehe. Var hos politiet i Grimstad istad (av noen andre grunner). overhørte at de snakket med eieren så det skjer nok noe med denne youtube filmen også.

Det kommer nok helt an på hva "eieren" innrømmer og ei.

Det er ingenting i den videoen som identifiserer noen av personene involvert, til nød kan bilen identifiseres til et visst nivå, men nå er det altså ikke bilen som begår lovbrudd heller...

Det er klart de ligger dårlig an og vil få en haug med press på dette, men rettssikkerhet tatt i betrakning så er det ingen beviser her - med mindre de får en innrømmelse.

Det er jo ei heller eier's problem å bevise hvem andre enn seg selv som kjørte bilen i denne videoen, selv om nå bilen skulle være 100% stadfestet (er lett å glemme hvor bevisbyrden ligger i slike saker, noe media er kroniske til å gjøre, men desverre til tider politi og rettsvesen også)
Sist redigert av jumbo den 17 nov 2007 15:02, redigert 1 gang totalt.

#271676  av Stiffy

celicagt4205nord skrev:vectra 4x4 turbo kanskje?hørte en dompventil der...
Stemmer nok det ja. Å den går under Navnet Vectra 2000. Turboen satt han på etterpå tror jeg. Anyways, den går i Risør nå tror jeg.

#271690  av sleeper

Stiffy skrev:
Stemmer nok det ja. Å den går under Navnet Vectra 2000. Turboen satt han på etterpå tror jeg. Anyways, den går i Risør nå tror jeg.

hm... er ikke vectra 2000 levert med 2liter sugemotor på 150hk da? og turboversonen heter 4x4 turbo?

#271715  av Stiffy

sleeper skrev:
Stiffy skrev:

hm... er ikke vectra 2000 levert med 2liter sugemotor på 150hk da? og turboversonen heter 4x4 turbo?

#272185  av marlboro1310

Dette er en Opel ålreit...gjenkjenner dasjen,hvis en S2000 hadde gått så "dårlig" ja daaaa :D

#272206  av lexusmann

Mener det var en som het vectra GT også, men den var en vanlig 2-liter, med litt styling tror jeg..en kompis som hadde en slik em gang i tida...bare arrester, altså... :lol:

#272818  av sinkz

nei nei nei dette er en vectra a 2000 turbo . ferdig.

#272824  av lexusmann

sinkz skrev:nei nei nei dette er en vectra a 2000 turbo . ferdig.
Jeg skjønte at det var 2000'n jeg da... :wink:

#276062  av Ã¸xseth

snakker om idioter i trafikken, hva med han her?? noen burde ikke hatt lappen. kansje han ikke hadde det heller.

ha ha ha.. likte den han gamle mannen, skulle tro han var vandt til og se slikt . brydde seg ikke så mye :lol:

#276132  av EXS

små barn stor gleder :roll:

syntes kommentarene de kommer med er så bra og høre på .... "saaaaatan" "fy faaaaen".

ja det er virkelig imponerene og se noen klare og dra seg såvidt over 200 på en lang slette.

#276181  av ina

noen som hermer etter det som skjedde på e18 fra asker til drammen...

#276191  av sindrejl

øxseth skrev:snakker om idioter i trafikken, hva med han her?? noen burde ikke hatt lappen. kansje han ikke hadde det heller.

ha ha ha.. likte den han gamle mannen, skulle tro han var vandt til og se slikt . brydde seg ikke så mye :lol:

"dont try this at home" Nei er dessverre litt vanskelig for meg å dra en formel1 inn i pit så jeg kan kjøre over jekkemannen :(

#276204  av ArildM

Måtte le når jeg så F1 bilen kjøre på pitstop fyren.

Temmelig vel eid 8)