TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en 2JZ mkIII supra, It's ALIVE!!!!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#272867  av tojo

FireFox skrev:blir bra dette altså.. :)
likte ikke helt den stylingen tror jeg.. ser ut som 3 store nesebor midt i fanger`n
Turbo A inntaket du tenker på? ble også brukt på de fleste MKIII løpsbilene som gikk i Japan.

#272898  av Lørnings

Jeg er litt enig med FireFox, likte ikke helt de høla :P Men bortsett fra de synes jeg fangeren var dødskul, og alltid fett med FM IC :wink: Men ikke gjør noe sånn muffens oppå lykta, det var heller ikke pent. Ellers må jeg bare bøye meg *kikke ut på gårdsplassen* i snøslapset og si vannvittig pent motor rom! :shock: Du skal se mitt, det er bare et eneste stort virrvarr av ledninger og slanger. Så hold dem på plass. :D Vi får lage noen mk3 treff eller bare supra treff sånn rundt i området her til sommeren :wink: Begynner å bli mange fine rundt her nå. :D

#272907  av ThorT18

Bilen ble veldig fin, og likte fangeren :D

#272923  av 2r-e-rik

Lørnings skrev:Jeg er litt enig med FireFox, likte ikke helt de høla :P Men bortsett fra de synes jeg fangeren var dødskul, og alltid fett med FM IC :wink: Men ikke gjør noe sånn muffens oppå lykta, det var heller ikke pent. Ellers må jeg bare bøye meg *kikke ut på gårdsplassen* i snøslapset og si vannvittig pent motor rom! :shock: Du skal se mitt, det er bare et eneste stort virrvarr av ledninger og slanger. Så hold dem på plass. :D Vi får lage noen mk3 treff eller bare supra treff sånn rundt i området her til sommeren :wink: Begynner å bli mange fine rundt her nå. :D
nesten sykt at det er 3 av samme farge i området.. eller.. som jeg vet om..

#272928  av TommR

Hehe, ja vet. Bra gjort å få så mange av mkIII'erne med samme farge på ett sted. :) Må få til et treff ja. Ellers så har vi jo alltids japsetreffet som var dårlig representert av mkIII'er. bare qurtis som var der med sin. Min var under operasjon. heh De tre hullene (turbo A scoopet) er ikke på den jeg skal kjøpe. Enig at det kan bli litt "voldsomt" :)

#272959  av 2r-e-rik

TommR skrev:Hehe, ja vet. Bra gjort å få så mange av mkIII'erne med samme farge på ett sted. :) Må få til et treff ja. Ellers så har vi jo alltids japsetreffet som var dårlig representert av mkIII'er. bare qurtis som var der med sin. Min var under operasjon. heh De tre hullene (turbo A scoopet) er ikke på den jeg skal kjøpe. Enig at det kan bli litt "voldsomt" :)
jeg tror jeg skal lakke min lada brun.. bare sånn for å skille meg ut.. så kan dere andre ha pene biler...

#272961  av Lørnings

Det hørtes bra ut, eller spygrønn! :wink:

#272963  av 2r-e-rik

Lørnings skrev:Det hørtes bra ut, eller spygrønn! :wink:
lettere med lada brun.. bare å blande sammen all reste lakk igjennom en måned det...

#272999  av TommR

Hehe, det høres ut som en super ide. Må si man må ha et utrolig stort behov for å skille seg ut hvis man virkelig lakka supra'en sin ladabrun eller spygrønn. haha :P
 #273079  av steff-mk3

jammen veldig lik min.den på side 2. veldig lik farge og :)
Vedlegg
DSC00424.JPG
DSC00424.JPG (405.55 kiB) Vist 1508 ganger

#273092  av Lørnings

Din var penere :wink:
 #281574  av Lørnings

Så bilen din i sandvika ikveld! :D Hvis du var på kino, så skulle du sagt fra! :P Så den bare i et kort glimt inne i parkeringshuset under kommunegården der, men så satt jeg på med kjerringa, og hun nekta å snu for å kjøre tilbake for å se!! "Hallooo.." prøvde jeg å si, men som alle andre kjerringer, så hørte hun ikke på det øret :P Stas med godbilen ute da, må få min ned på hjula snart også vel! :wink: Supra-treff i oslo i mars hørte jeg..skal du dit eller?Tror jeg må sitte på med noen..kan ikke kjøre Carina heller=P
 #281654  av TommR

ja, stemmer det. var på kino å så rambo :P hehe typisk damer det. ser ikke var greie for biler. dæven, supratreff i oslo, må finne ut når det er. hadde vært kult å stille opp med en mkIII da, blandt alle mkIV'ene. tror de kommer til og dominere da. som en liten oppdatering til prosjektet så er downpipen i hus og blir montert i påsken. race cat og nur spec eksos blir vel bestilt snart det å tror jeg ;) hehe også de andre planene jeg har nå før japstreffet og sånn er å få på coilovers for å få senka'n litt og stiva'n opp, nye bremseskiver og klosser, ny intercooler og forhåpentligvis ny radiator. så begynner nok å skje ting utover. har vært stille lenge nå ;) heh
 #281731  av Supramk3turbo

Det supratreffet er 15. mars. Det er et Supramk3streetmeet, altså ikke så veldig mange mkiv tror jeg:)

viewtopic.php?f=53&t=27252

Ja, du får slenge deg med Tommr, blir nok moro...Håper bare bilen min blir ferdig til da:)

Ikke så lite mann prosjektet ditt heller :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20