TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Velkommen tilbake, sx-4-ever

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#270294  av sindrejl

celicagt4205nord skrev:
sindrejl skrev:
sx-4-ever skrev: Hu sugte på snowboard. Jeg gikk bort, løfta henne opp og dytta ned bakken :lol: Aldri sett henne før :P hihi !

hahaha genialt :lol: :lol: :lol:
he he...det er den historien han forteller oss..egentlig så¨var det kanskje han som sugde på femiplata :lol: :lol:
femiplate? :lol: Hasjfjøl kaller jeg det :P

#270316  av sx-4-ever

sindrejl skrev:
celicagt4205nord skrev:
sindrejl skrev:
hahaha genialt :lol: :lol: :lol:
he he...det er den historien han forteller oss..egentlig så¨var det kanskje han som sugde på femiplata :lol: :lol:
femiplate? :lol: Hasjfjøl kaller jeg det :P

stemmer det ;) Jeg suger og :P.. derfor vi leverte inn bretta og la oss godt til på utstyrshytta og solte oss og nøyt utsikten :D

#273100  av azt

åssen difuser er det bak? hvordan passer den? klarte ikke se den på noe bilde...

#273118  av sx-4-ever

Hehe. Akuratt nå er det ingen defuser på bilen, men jeg har den liggende
I karbon. tom tilhører TRD kittet.

#273425  av azt

sx-4-ever skrev:Hehe. Akuratt nå er det ingen defuser på bilen, men jeg har den liggende
den har jeg aldri sett før. noen bilder av det? ser det tøft ut? eller en link til en side som selger det..?

#273574  av sx-4-ever

azt skrev:
sx-4-ever skrev:Hehe. Akuratt nå er det ingen defuser på bilen, men jeg har den liggende
den har jeg aldri sett før. noen bilder av det? ser det tøft ut? eller en link til en side som selger det..?
Var og henta defuseren av han jeg kjøpte bilen av idag. Den var ikke i carbon, men lakka i bilens farge. Med flakesa :) Det er som 2 tenner som kommer ned fra bak fangeren når den limes på. Men helt ærligt så skal ikke jeg sette den på ihvertfal. Får se hva kjøper av bilen min gjør når den blir solgt.