TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#272480  av Stiansen

Noen her som spiller NFS Pro Street? :)

#272483  av celicat23

Stiansen skrev:Noen her som spiller NFS Pro Street? :)
Prøvde demoen fra xbox live, og må si det var noe av det mest skuffende jeg har spilt på lenge. Opp til 150km/t eller noe så gikk bilen driiiit treigt. Men plutselig - som om bilen traff en magisk grense - dro den på som faen fra 150 (eller hva det var). Så føltes det litt som du styrte en båt også.

#272651  av Apsis

Er ikke mye for vålerenga, men denne reklamen er helt rå :lol:
rampapapampapapampapapam!

#272676  av Ã¸xseth

Apsis skrev:
Er ikke mye for vålerenga, men denne reklamen er helt rå :lol:
rampapapampapapampapapam!
jeg ser en liten undulat.... ha ha :lol:

#272972  av celicat23

Niiice. Fredag, endelig! Sove litt, så noen timer på jobb for og teste kjedsomhetens grenser igjen, og så er det HEEEEEEEELG!!!!
Lørdag blir det en liten tur til schweden for og fylle på med litt redbull og andre nødvendigheter.

Litt random thing: feteste celica t23 jeg har sett:

Bilde

Matt svart eier!!!

#272979  av Thomas S

:shock: :shock: :shock: :shock: Kor e Underground spillet mitt. Eg skal style :twisted: Den var helt sinnsyk. Irritere meg at den ikke var med i MostWanted :roll: Kjørte nesten ikke med andre biler en denne 8)
FÃ¥tt meg nytt bakgrunsbilde forresten :P

#273151  av ina

da er det helg.. skål!

#273826  av Neemi

celicat23 skrev:

Bilde

Matt svart eier!!!
*Ønske seg i julegave*

#273847  av castman

Noen som kan skåle med meg ikveld? :wink:

#273861  av Thomas S

Neemi skrev:
celicat23 skrev:

Bilde

Matt svart eier!!!
*Ønske seg i julegave*
Bare ber etter noe slikt til modellbil a`la 1:18 8)

#273865  av Daniel_hoy

God morgen. :lol:

Er det normalt at en snekker starter klokka kvart på 10 på en lørdag? Våkna av en latvier som "justerte" nokke på ytterdøra mi. Med HAMMER! Det er en rolig og fin måte å våkna på etter ei fyll :D

#273866  av KeNsA

Daniel_hoy skrev:God morgen. :lol:

Er det normalt at en snekker starter klokka kvart på 10 på en lørdag? Våkna av en latvier som "justerte" nokke på ytterdøra mi. Med HAMMER! Det er en rolig og fin måte å våkna på etter ei fyll :D
Hehehe!! fine ting! :D

#273867  av castman

Daniel_hoy skrev:God morgen. :lol:

haha. Da ble du glad tenker jeg :P
  • 1
  • 345
  • 346
  • 347
  • 348
  • 349
  • 1175