TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#275940  av k_one

celicat23 skrev: Er det noe som heter TOPIC i det norske språket? :D Gøy og pirke da hehe
Hehe...akkurat derfor jeg gjorde det da. Men jeg kan jo argumentere med at ordet "Topic" kanskje er et ord som er modent for å bli tatt med i det norske språket, likt andre engelske derivater slik som pøbb, beiken, sørvis osv.
Topic er jo tross alt bare et ord hentet fra det engelske språket mens orddeling er å blir en feil når det blir brukt i det norske språket.

Kan jo ta det helt korrekt, emnet burde endres i og med at vi ikke har orddeling på norsk. :P

Kan forøvrig anbefale følgende side for en god orddelingslatter:

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

#275970  av Larsen

Hvorfor døper vi det ikke bare om til topik og sier at det var vikingen som stjal det i sin tid.

#275972  av EXS

lurer på hvor lenge smila kommar til og ha nisselue :o :lol: 8)

#275984  av castman

EXS skrev:lurer på hvor lenge smila kommar til og ha nisselue :o :lol: 8)
Liker du ikke nisseluer? :wink:

#275989  av tojo

:D Å jula varer helt til påske :D

#276019  av EXS

:shock:

#276021  av Stiffy

Jula er vel over nå vel? Er jo skole igjen! :shock:

#276022  av Marcus

k_one skrev:burde ikke da topic'en forandres til "NORGESREKORD i posting" og ikke "NORGES REKORD i posting" ? Bare en liten tanke ;)
Stemmer for at overskriften burde skiftes ja ;)

Jula varer jo helt til påske?

#276032  av Stiffy

nå kommer snøen i sør igjen!!! Skal vi få det sånn som i fjord? :?

#276046  av Larsen

Stiffy skrev:nå kommer snøen i sør igjen!!! Skal vi få det sånn som i fjord? :?
Da blir d ihvertfall kjedelig å kjøre rundt med feilhjulstrekk :wink:

#276055  av Stiffy

Larsen skrev:
Stiffy skrev:nå kommer snøen i sør igjen!!! Skal vi få det sånn som i fjord? :?
Da blir d ihvertfall kjedelig å kjøre rundt med feilhjulstrekk :wink:
Tsktsk, syntes jeg hører tendenser til litt frekkheter her! hehe. ;)

#276108  av ina

funker med feilhjulstrekk også.. ræva på bilen min fikk smake på snø i går den... snøen var så snill mot den så skjedde ikke no...

#276122  av k_one

bil med forhjulstrekk og kort akselavstand(les:yaris verso) og et godt brekk er da fantastisk morsomt på vinterføre.
Kanskje ikke like moro som bak eller 4-hjuls men ganske close ;)

#276233  av celicat23

4gig USB stick = fungerer fett med xbox 360. Me like. Og nå som xbox'en spiller av divx også.... lovely. Og endelig fått tatt backup av mye rart nå som western digital 500gig usb disken kom. Og en HP multifunksjon skriver står her ny-utpakket også. Toys, toys, toys!!!

#276238  av Stiffy

feilhjulstrekken på Celicaen min fører til bra slitasje på brekket, men fy fader så morsomt det er! :lol:
  • 1
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 1175