TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#276615  av FireWalk

Aner ikke... Syntes bilen er utrolig fin i Rødt. Men så er jo alle MR2er røde omtrent, iallefall her omkring. Vil ha en farge ingen andre har. Er ikke lett å bestemme seg for noe :\

#276622  av FireWalk

Svart er også fint, men så er det en alt for vanlig farge desverre. Og vanskelig å holde ren.

Noen som har noen linker til sider hvor jeg kan browse igjennom farger til bilen? eventuelt bilder av andre biler i diverse farger.. ? Innen 2 måneder må bilen være ferdig breddet og lakkert.. Så jeg må nesten bestemme meg snart! :?

#276623  av unzane

enig med de andre her, matt sort er sinnsykt rått! bilen min er matt sort når jeg vasker den, kan prøve å få tatt noen bilder.. er lekkert :)

#276630  av Marcus

Enig i at alle har rød, og det er derfor jeg skal ha noe annet.
Men klarer bare ikke å bestemme meg, selv om jeg har en idè på hva jeg skal ha.
Vil skille meg ut, men orker ikke å ta spygrønn/oransje for å få det til heller.. :lol:

#276631  av Stiffy

Personlig syns jeg noe av de råeste fargene er forskjellige gulfarger. Prøve å kjøre en Lamborghini Pearl yellow og legg til et par lag med oransje flakes, så tror jeg den hadde blitt dritstilig. Litt som denne her

http://www.urbanracer.com/gallery/artic ... 011-01.jpg

, bare med mye mer oransje skjær i solskinnet! det syns hvertfall jeg skiller seg rimelig bra ut uten at det blir veldig overdrevent!

#276633  av milcom

blå candy med hvite felger;)

#276634  av unzane

hva med den spesielle gull-fargen? den er blant mine favoritter.. den du får på opel astra coupe, noen volvoer osv..

#276637  av CelicaTurbo

unzane skrev:hva med den spesielle gull-fargen? den er blant mine favoritter.. den du får på opel astra coupe, noen volvoer osv..
Det er allerede en widebody-MR2 med en slik farge i landet, og det er kanskje uheldig med to biler av nesten samme eller identisk farge, når fargen i utgangspunktet er så spesiell? ;)

#276784  av tojo

:D NÃ¥ blir det syden(Puerto Rico) i 14dager.
Drar imorgen. Blir nice med sol,senoritas og iskald øl ++ :D
asta lavista godt folk.

#276792  av Stiansen

tojo skrev::D NÃ¥ blir det syden(Puerto Rico) i 14dager.
Drar imorgen. Blir nice med sol,senoritas og iskald øl ++ :D
asta lavista godt folk.
God tur :D

#276817  av celicat23

Faen... Det at jobben er kjedelig og at det er lett og handle på nett kosta meg akkurat 7000kr. Forbanna dritt!!!!

#276818  av Stiansen

celicat23 skrev:Faen... Det at jobben er kjedelig og at det er lett og handle på nett kosta meg akkurat 7000kr. Forbanna dritt!!!!
Ny linse vel? :lol:

#276825  av celicat23

Stiansen skrev:
celicat23 skrev:Faen... Det at jobben er kjedelig og at det er lett og handle på nett kosta meg akkurat 7000kr. Forbanna dritt!!!!
Ny linse vel? :lol:
Næh... Objektiv parken min er forholdsvis komplett med tanke på hva jeg tar bilder av. Ble 2stk canon 430EX, 2 stativ, 1 minnekort og en lowepro omni pro bag ( http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=82432 )

Da får jeg øvd meg med 4stk blitz mot sommeren, så jeg er litt forberedt når jeg begynner og ta bilder igjen :wink:

#276829  av Stiansen

Fy faen :D Tror du begynner å ha en del fotoutstyr nå :wink:
  • 1
  • 352
  • 353
  • 354
  • 355
  • 356
  • 1175