TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#276835  av celicat23

Stiansen skrev:Fy faen :D Tror du begynner å ha en del fotoutstyr nå :wink:
Hehe. Var derfor jeg måtte ha lowepro'en. Blir jo 5 stativ vesker og bære på, så da måtte jeg ha noe som resten kunne ligge samlet i. Regner med lowepro'en gjør jobben.

#276848  av bose

huff...
hater sånn vesketræl:?

http://www.rufo.com DER snakker man transport utstyr :D

#276879  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Fy faen :D Tror du begynner å ha en del fotoutstyr nå :wink:
Hehe. Var derfor jeg måtte ha lowepro'en. Blir jo 5 stativ vesker og bære på, så da måtte jeg ha noe som resten kunne ligge samlet i. Regner med lowepro'en gjør jobben.
Får satse på det da vettu :D

#277031  av celicat23

Fant f**n ikke igjen tråden med bilder fra FORZA MOTORSPORT 2, så da legger jeg det her. Satt og dilla litt med spillet og kjeda meg i dag.. Er vel rimelig off topic det? :D

**EDIT** Takker for svar på hvor tråden er. Bildene er flyttet!
Sist redigert av celicat23 den 13 jan 2008 18:11, redigert 1 gang totalt.

#277673  av Stiansen

Det tærer på kroppen å gå fra 0 trening i uka til 4 dager på rad med fotball og styrke.. Har sittet så og si gjort alt annet enn å trene et år, men fant ut at det var på tide og begynne igjen.. Sliiiten.. :)

#277696  av Dalan

Stiansen skrev:Det tærer på kroppen å gå fra 0 trening i uka til 4 dager på rad med fotball og styrke.. Har sittet så og si gjort alt annet enn å trene et år, men fant ut at det var på tide og begynne igjen.. Sliiiten.. :)
En god trøst er at det blir godt etterhvert ;)

#277761  av Stiansen

Dalan skrev:
Stiansen skrev:Det tærer på kroppen å gå fra 0 trening i uka til 4 dager på rad med fotball og styrke.. Har sittet så og si gjort alt annet enn å trene et år, men fant ut at det var på tide og begynne igjen.. Sliiiten.. :)
En god trøst er at det blir godt etterhvert ;)
Yepp, det gjør det :)

#277764  av Stiffy

fotball hver dag gjør meg opplagt hvertfall! =). hmm lurer på hvem som har skrevet flest innlegg i denne tråden... :?

#277792  av ina

snufs... telefonen min ble vannskadet i går...
den virker da, men displayet er litt rart...
ca 1 mnd gammal... og det var ikke min feil engang...
den ligger til tørk nå... håper den vil virke som den skal igjen!!

#278129  av FireWalk

40 i feber, hodepine, svetter som en gris, snørret renner.. vondt i halsen, svimmel... kvalm.

kjekt å være syk gitt! :\

#278277  av lexusmann

celica_st185 skrev:RÃ¥tt med mattsvart :) http://avto.blogonline.ru/21413.html :)
Hva var det der?????!!!!! :shock:

Re:

#278371  av Ã¸xseth

lexusmann skrev:
celica_st185 skrev:RÃ¥tt med mattsvart :) http://avto.blogonline.ru/21413.html :)
Hva var det der?????!!!!! :shock:

det var en lada en gang
  • 1
  • 353
  • 354
  • 355
  • 356
  • 357
  • 1175