NÃ¥ tenkte jeg at jeg kunne kanskje komme med et lite forslag her.
Nå er jo ts-ogn blitt relativt stort med over 300 medlemmer (selv om noen helt sikkert har falt ifra). Hvorfor ikke da heller gjøre litt mere over til en slags organisert klubb? Medlemskort og rabattavtaler er vel ett steg mot dette. Husker også en post som gikk i noe som hadde med klister på bilen?
Ts-ogn vil som en klubb stå mye sterkere etter slik som jeg ser på det. Nå tenker jeg litt på slikt som har med treff å gjøre, rabattavtaler og andre generelle medlemsfordeler.
Tenker da på at det heller ville vært bedre å bruke fremsiden som ett utgangspunkt en forumet. Dette er vel egentlig den løsningen som Club-Honda og 200sx-ogn har benyttet seg av. Begge disse forumene er fremdeles gratis for alle sammen mens fordelene og medlemskapet kommer gjennom selve hovedsia.
Er det ikke postnuke som er brukt på Ts-ogn eller er det phpnuke? Dette er jo meget lett å tilpasse til en klubb som krever medlemskap. Eneste er vel at det er litt tungt for en person å gjøre dette alene. Jeg tror at webmasteren er med på hvor jeg egentlig vil hen selv om jeg er ufattelig dårlig til å greie å formulere meg.
Men jeg lufter bare forslag jeg. Kanskje det også vil få flere til å registrere seg hvis en har fordeler med å være medlem at Ts-ogn? Jeg kommer iallefall til å kunne tilby ts-ogn-rabatter etterhvert som tinga tar seg til
Urk dette var dårlig skrevet men dere fatter sikkert poenget