TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Erfaring med Auto Øst i Oslo?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #281312  av wax
 
Jeg har vært så uheldig at en herremann har ripet litt i bilen min. Han tar selvfølgelig på seg all skyld, men grunnet høy egenandel ønsker han å gjøre opp privat. Dette ønsker han å gjøre ved å betale for lakkering av ripene på Auto Øst i Bedriftsveien 10 i Oslo.

Er det noen som kjenner til dette verkstedet, og kanskje har erfaring herfra?

Jeg er veldig skeptisk til å sette bilen et slikt sted, så jeg har vel egentlig gitt 'påkjøreren' to valg: 5000,- cash til meg eller skademelding (da må han ut med 10.000,- i egenandel).

Andre gode forslag?
 #281316  av Supramk3turbo
 
Hmm, jeg ville ikke satt den på noe billig verksted, bare fordi han skal spare penger. Auto øst høres ikke veldig kjent ut. Greit nok å gjøre opp privat, men sett den på et verksted du vet funker bra, så får han betale det det koster. Ikke noe grunn til å være dum snill:) Skriv en avtale på alt som skal gjøres.
Sist redigert av Supramk3turbo den 27 feb 2008 20:57, redigert 1 gang totalt.
 #281318  av Sven
 
Hvis de ikke gjør en god jobb så er det jo bare å klage. Har jo samme rett uansett verksted.
 #281321  av wax
 
Joa, er nok lurt å rable ned en skriftlig avtale, selv om jeg har tatt vare på alle e-poster og sms-er.

Satser på skademelding tror jeg, så kan jeg heller be om penger på konto fra forsikringsselskapet.
 #281352  av 2r-e-rik
 
vis du har sagt 5000 til han så ville jo det være lurt av han å bare gi deg di pengene...
det er ikke akkorat mye skade lakkering du får for 5000kr