TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #281847  av jacquelin

Hehe! :D Er en veldig fin tur ja. Noe lettere om sommeren men kjøreegenskapene til disse bilene hjelper jo veldig på. :wink: Hadde aldri skjedd om jeg mot formodning skulle kjørt noe fransk. :lol:
 #281980  av mulle-mek

Topaz skrev:
jacquelin skrev:Jeppjepp finner nok alltid en løsning uansett! :D Blir veldig fett med masse najse Supraer samlet! 8) :D
Den entusiasmen tar jeg av meg hatten for :D Også helt fra bergen agitt!!! Tøft!!
mulle-mek skrev:jeg finner de vel ut men takk alikevel gleder meg :)
Før dumpa når du kommer sørfra...shell...husk å ta av til høyre før stasjonen da...også under motorveien og opp på andre sia aktig...

Kan sikkert ordne kart hvis noen ønsker det.
da finner jeg fram takker
 #282019  av Lørnings

celicat23 skrev:Håper dere gjentar dette til sommeren, når folk har fått på felger og bilene ser enda bedre ut
Da bør du stå klar med kameraet! :wink:

Hehe, det bør gjentas når folk har fått bilen sin på veien mener du :P
 #282024  av Topaz

celicat23 skrev:HÃ¥per dere gjentar dette til sommeren:wink:
På tross av en alder på 37 lever råne instinktet fortsatt i beste velgående, trenger bare litt bedre unskyldninger for å leve det ut, så...skal vi si...annenhver lørdag?..he he he
 #282025  av 2r-e-rik

Topaz skrev:
På tross av en alder på 37 lever råne instinktet fortsatt i beste velgående, trenger bare litt bedre unskyldninger for å leve det ut, så...skal vi si...annenhver lørdag?..he he he
det å like å kjøre bil er vell unnskyldning nok, eller har kjerringa en annen oppfattelse?
 #282026  av Supramk3turbo

He he. Ja ja. Så kan vi jo bytte mellom skullerud og fjordparken i Drammen...No way :lol: Men så klart, hadde vært moro å gjøre det flere ganger :)
 #282027  av Topaz

2r-e-rik skrev:
Topaz skrev:
det å like å kjøre bil er vell unnskyldning nok, eller har kjerringa en annen oppfattelse?
Hu hadde nok det ja,...så nå er jeg skilt
 #282279  av Supramk3turbo

Ikke sant :D Men nå ser det ihvertfall ut som min bil kan bli ferdig i tide. Venter i grunn bare på å få tilpasset og laget downpipe og rør til intercooler :)
Håper virkelig det går i boks altså... Hvor mange blir vi på treffet nå?? 5 kanskje...
 #282292  av Topaz

Supramk3turbo skrev:Hvor mange blir vi på treffet nå?? 5 kanskje...
Seks mer eller mindre sikre :D + to usikre :) Er vi heldig, så dukker det kanskje opp uannmeldte også... :P lov å håpe i allefall :roll:
 #282310  av Supramk3turbo

Jadda, moro blir det læll :) Hvordan går det med bilen da Topaz??
 #282319  av Topaz

Har holdt på litt i dag,...men jeg tror jeg kødda til tennings rekkefølgen, så jeg skulle innom forumet for å sjekke.
Vet du hvordan rekkefølgen skal være?
 #282326  av Topaz

Supramk3turbo skrev:Hvordan går det med bilen da Topaz??
Hænn går som eitt kragskøtt :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10