TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282577  av Lørnings

junkern skrev:lørnings? er det gamle supran til han på oprettern på rykkin eller?
Det er nok det..! :wink:
 #282589  av Topaz

junkern skrev:lurte på om det var lov å stille opp selv og man ikke har supra jeg.
Supramk3turbo skrev:Topaz er arrangøren, får nesten høre med han. Men du må ihvertfall få med deg han supra mk3 kammeraten din :) Hyggelig om folk vil komme å se på også...syntes nå jeg:)
Alle som er interessert i å titte litt på mk3 supraer må jo komme...synes nå jeg :)
 #282601  av jacquelin

Supraen min fikk montert nye klosser i dag! :D Så nå er bremsene mine helt musestille, og bilen stopper faktisk når jeg trykker inn pedalen. :roll: Så nå er vi klar for fjelltur! :wink:
 #282604  av Topaz

jacquelin skrev:Supraen min fikk montert nye klosser i dag! :D Så nå er bremsene mine helt musestille, og bilen stopper faktisk når jeg trykker inn pedalen. :roll: Så nå er vi klar for fjelltur! :wink:
Gull 8)
 #282609  av Lørnings

Hehe..nå ender det opp som et kjempe street meet her skjønner jeg :P Men det er bra :lol: Men hvis vi blir så mange, så blir det vel trangt om plassen på bensinstasjonen? Eller?Husker ikke åssen det ser ut der jeg men.. Finne en parkeringsplass noe sted etterhvert kanskje?
 #282616  av Topaz

Ja, kan bli no issues mht plass :? Er jo en dugelig plass på strømmen da.....UNO X`en i strømsvegen/fjellvegen...ved strømmen bilstereo. Som jeg sa i starten her så er det åpent for forslag så fyr løs om dere har noe i tankene, sted er ikke låst.
 #282620  av Supramk3turbo

Ja ja, så lenge det er en grei plass å stå på så...hvorfor ikke :)
 #282679  av Qurtis

Om noen har en TPS (Trottle Position Sensor) liggende med Rød skrift vil jeg gjerne handle, ta med om du har :D

Sees på LØRDAN, detta blir morro, håper på bra vær :mrgreen:
Sist redigert av Qurtis den 12 mar 2008 18:03, redigert 1 gang totalt.
 #282689  av junkern

dårlig nytt forlkens, nok en mindre supra mk3 på veien. kameraten min lå på sykehus med knekt ryggrad og knust skulder etter møte med fjellvegg i 160km/t. ikke mye igjen av verken bil eller han...men men.litt synd med tanke på at den var bremsa til 760hk og nesten ferdig godkjent med det(manglet avgass krav).

hvor er det vi skal møte opp egentlig? er så mange forskjellige steder nå, så blir litt forvirra...
 #282778  av Supramk3turbo

Tragisk ned han kammeraten ja :( En annen dårlig nyhet: Bilen blir ikke klar :cry:

Eneste som står igjen er rør fra intercoller, de må lages, bestille noen gummi bend, pluss at det må tilpasses litt mere for å få plass...Men sånn er det nå bare. Kommer vell flere supra treff. Jeg kommer ihvertfall å kikker. Vi herfra møtes kl.10 på cc sant??
 #282785  av Supramk3turbo

Jada, du skulle jo arrangere et i fjordparken var det ikke det :wink: he he
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10