TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hjelp, lÃ¥se mutter!!

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #282458  av 200sx RB power
 
Kjøpte ein supra mk4 ifjor sommer. Den har Volk Racing ray`s evolution 4 felgar med ein låse mutter på kvar felg. Selfølgelig so fekk eg ikkje med denne adapteren for mutteren. Er det ein standar type som blir brukt på VR felgar??? Nokon som veit kor eg får tak i ein slik adapter??? Mutteren har 8 "hakk" og det står "12" på han.
Vedlegg
Supra1.jpg
Supra1.jpg (167.59 kiB) Vist 2733 ganger
 #282551  av SuperZite
 
Ta en pipe som er litt for liten og slå den på, er jo slik de som stjeler felger gjør, så hvorfor ikke prøve det selv.
 #282570  av 200sx RB power
 
Har eit litt dårleg bilde, men bedre enn ingen ting!!!
Vedlegg
10032008200.jpg
10032008200.jpg (216.84 kiB) Vist 2735 ganger
 #282571  av kai
 
SuperZite skrev:Ta en pipe som er litt for liten og slå den på, er jo slik de som stjeler felger gjør, så hvorfor ikke prøve det selv.
er enig der prøv det du
 #282582  av 200sx RB power
 
kai skrev:
SuperZite skrev:Ta en pipe som er litt for liten og slå den på, er jo slik de som stjeler felger gjør, så hvorfor ikke prøve det selv.
er enig der prøv det du
Ja lyte nesten berre gjera det, men nokon som veit kor eg får tak i rett type muttra til denne typen felg???
 #283043  av 200sx RB power
 
Da var "probemet" løst!!! Var innom Sf auto å fikk lånt med meg ein type piper som du sler innpå mutteren/skruen får så berre å dra den laus med latmanns arm. Gjekk rett av uten problem. Samt at anibil hadde nye muttra på lager!! Blir ein fin dag med vårslepp i dag(lørdag) :D