TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2x walbro pumper?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #283872  av bjornalf

hallo driver å setter sammen bensinkittet mitt men fant raskt ut at noe manglet eller jeg har missforstått noe... for det følger ikke med noe T stykke for å koble sammen pumpene nede i tanken skal jo ha to slanger in på utaket...... er et PHR stage2 fuel kit så skulle være komplett.. hmmm... kan noen hjelpe?
 #283892  av FS-Styling.no

Har en sånn bensin hangar liggende, men bare ikke her... da kunne jeg ha sjekket.... Ligg på verkstedet og skal ikke dit før tirsdag...

Sender med et bilde jeg har av hangaren.... så kan du se... En Y kopling er brukt!

Fredrik
Vedlegg
Pumpe hangar.JPG
Pumpe hangar.JPG (308.43 kiB) Vist 207 ganger
 #283912  av bjornalf

var noe sånt jeg også tenkte på... hvor kan jeg skaffe en slik en?
 #283914  av tojo

bjornalf skrev:var noe sånt jeg også tenkte på... hvor kan jeg skaffe en slik en?
Biltema eller http://www.ebay.com evnt muligens Mekonomen,bilextra.
 #284005  av et_casey

Etter det jeg kan se utifra bilder av PHR stage 2 kittet så skal det lages nytt hull i det lokket på hangaren.
Jeg mener at det ikke er mye vits med 2 slanger frem når det bare er en en liten slange som går til 2 pumper nedi tanken.

-Lars
 #284144  av tojo

et_casey skrev:Etter det jeg kan se utifra bilder av PHR stage 2 kittet så skal det lages nytt hull i det lokket på hangaren.
Jeg mener at det ikke er mye vits med 2 slanger frem når det bare er en en liten slange som går til 2 pumper nedi tanken.

-Lars

Ja noe slikt:
Bilde

Bilde