TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #284407  av Supramk3turbo

Ja, jeg har fortsatt trua på at bilen blir bra :) Spørsmålet er bare når jeg får tid til å ordne med resten som skal gjøres, er ikke akkurat ofte hjemme, å når man først kommer hjem er det andre ting en å skru bil som står på programmet. he he. Men det blir nok bra tilslutt..
 #284421  av Supramk3turbo

He he, joda. Men har et hus som skal bli ferdig, tar litt av min tid det også... For ikke å snakke om penger. Time will show. Men pågangs motet er der til de grader, så blir nok bare et prioritering spørsmål :)
 #284477  av TommR

ja, det er prioritering som skal til. :) hehe viktigste er vel at du blir klar til japsetreffa og mk3 treffa. Og da har du jo egentlig litt tid. ;) hehe
 #284479  av Supramk3turbo

Joda, he he. Men tiden flyr :D
 #284653  av Supramk3turbo

Da er bilen så å si klar fra Erik (toyparts) sin side, de har gjort en kjempe jobb. Bare noe små fiks som står igjen. Så da kan jeg reise å hente den til uken, om noe ikke skulle skjære seg helt :D

Her er noen bilder Erik har tatt av motor og div: http://www.toyparts.no/forum/viewtopic. ... a&start=10
 #284659  av TommR

å så tøft. da tar vi møte på lierskogen etter du har henta bilen? :D så får vi sett gliset. hehe Så veldig bra ut på bildene! :D
 #284678  av Supramk3turbo

Det høres ut som en plan. Kommer til å kjøre "orginalt" en liten stund til å begynne med. Greit at motoren setter seg litt etter at den har stått lenge. Så kommer BC'n etter hvert. Men tror da den skal gå litt bedre en før uansett :D Passer egentlig bra med et dyno treff i Valdres eller Bergen, så får jeg bremset den med full effekt.
 #284691  av Supramk3turbo

He he, ja ja. Klart det :D Eller om du bare svinger innom drammen etter jobb, blir jo nesten kortere for deg :wink:
 #284710  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, ja ja. Klart det :D Eller om du bare svinger innom drammen etter jobb, blir jo nesten kortere for deg :wink:
:D Når dere først er ute å svinger,kan dere ikke ta turen innom Mo i Rana? :D
Så får jeg studere go bilene. :D
Men dere skal bare drøye det til 13-15Juni,da det er TSogn Landstreff Nord på ACR. :twisted: :D
 #284717  av Supramk3turbo

He he, ikke sant Tojo :D
 #285352  av Supramk3turbo

Ja, da var bilen hjemme igjen. Motoren går som en klokke, å har et virkelig godt skyv. Men har hatt litt uflaks med denne motoren, først måtte Erik bytte noen råde lager, så var det aksel brudd på en av turboene, å nå er topp pakningen gått, noe som er UTROLIG sjelden på 2jz'n, ihvertfall på en så å si orginal motor. Den lekker eksos til kjølevann :( Toyparts har gjort en kjempe jobb, er kjempe fornøyd med jobben de har gjort. Men det er utrolig kjedelig når sånt skjer, er vell leverandør som har gjort en dårlig sjekk av motor før levering. Men Erik har allerede sendt ny topp pakning å ARP bolter, så håper på å få dette i orden i løpet av uken...Har ventet i 2 måneder på dette nå, åsså kan jeg nesten ikke kjøre bilen...utrolig kjipt. Men det blir nok bra til slutt, håper jeg.
 #285354  av TommR

Synd med den toppakninga, men må si bilen din er drit fin. Utrolig fin lyd, pen gange og pent utført arbeid av Toyparts. Gleder meg til du får fiksa toppakninga og begynner å kjøre med boost contollern. :D hehe
 #285359  av Supramk3turbo

Takk for det:) Gleder meg ikke noe særlig selv :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 62