TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilklubb i Stavanger?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #283915  av Veggi

Heisann!

Jeg er på utkikk etter en bilklubb eller lignende i Stavangerområdet som har plass til å skru på bil og lignende. Jeg bor i en leilighet og har ingen annen plass en fellesparkeringingen utenfor og der er det lite gunstig å skru på bil. Å som en stor bilentusiast er jeg også interessert i å treffe andre bilgalne folk i området :p
 #283927  av celica_st185

Du kan jo slenge inn en post på http://www.trim-4-eldre.com Er endel der som kommer fra stavanger, så kan det vær det ordner seg med skruplass og :)
 #284087  av erling

Kan være utfordring å finne i stavanger, vanskelig nok å finne noe på jæren og.. Det finnes jo alternativer om en kan spytte i 16-17000 i mnd på deling, men det synes jeg er litt drøyt.. Jeg var heldig og fant en rimelig plass etter et par års leiting. :P
 #284464  av Helgeland

si fra hvis du finner noe veggi.. er på utkikk selv...
 #284705  av Ã¸xseth

Veggi skrev:Heisann!

Jeg er på utkikk etter en bilklubb eller lignende i Stavangerområdet som har plass til å skru på bil og lignende. Jeg bor i en leilighet og har ingen annen plass en fellesparkeringingen utenfor og der er det lite gunstig å skru på bil. Å som en stor bilentusiast er jeg også interessert i å treffe andre bilgalne folk i området :p
ikke i stavanger da, men ålgård gatebil klubb tror jeg har eget klubb lokale med bukker å god plass til biler.
vet ikke om de har det fremdeles, men de hadde vertfall stort lokale for 1-2 år siden.
http://www.algard-gatebilklubb.net/
 #284708  av toyota_mr2

ja du kan jo prøve der men de er sån venne greier åg di har bare tat inn grombiler vis di ikke har vert kamerater men jeg kan spør for deg
 #285021  av Helgeland

ettersom jeg har fårstått om denne bilklubben er den mer eller mindre gått i oppløsning.. jobber med han ene av de som sitter i styret.. men for all del har ikke spurt han sånn direkte.
 #285092  av toyota_mr2

vet ikke helt om den er i oppløsning men vet di har plass ågf stå var der oppe for ikke så lenge siden men vis du snakker med han kan han kansje fikse noe til deg for jeg tror de står noe ledig der oppe vet de var en som sku flytte åg sån
 #288878  av Veggi

Som oppdatering har jeg ikke funnet noe av interesse enda. Trodde det var litt mer bilaktivet her omkring :P
 #288915  av kvassheim

Var mye mer før.. Dabbet litt av etter "streetracing"- saken som gikk på alle landets tv-kanaler og aviser for noen år siden.
Du husker sikkert skylinen som hadde "160" miles i 50-sonen på forus etc..
Er mye folk som driver med bil enda, men tror det har blitt et mye mer "lukket" miljø de siste åra..