Vurderes solgt som den står i dag, dønn ferdig men med havarert motor,selges da jeg er mettet på hele bilen og ikke gidder mere, harl agt ned mye tid og penger i denne og så ender det med oppstarts haveri på motor og jeg orker ikke å fortsette, bilen er klar til visning på biltilsynet og ALLE papirene og klarsignal fra biltilsynet foreligger, bilen er i det store og det hele bygget om til eurospec foruten panser,motoren som står i den i dag er enjapspec motor med eurodyser og turboer, avgiften er ikke betalt og beløper seg til 127000,-
girkasse er gått ca 50000km
bilen 160000km
bilen er nylakket i oransje inn og utvendig og fremstår som 99% strøken.
sort skinn og ellers altutstyr
en del ekstra er det på den som trd instrumenter, carbon dashbord, 98 front og baklyssamt blinklys foran, stor intercooler, spec stage 3+ clutch og fluidyne svinghjul alt virker på bilen, motor starter og går men på 5 syl det følger med tein coilovers.
200000,-eller bud
girkasse er gått ca 50000km
bilen 160000km
bilen er nylakket i oransje inn og utvendig og fremstår som 99% strøken.
sort skinn og ellers altutstyr
en del ekstra er det på den som trd instrumenter, carbon dashbord, 98 front og baklyssamt blinklys foran, stor intercooler, spec stage 3+ clutch og fluidyne svinghjul alt virker på bilen, motor starter og går men på 5 syl det følger med tein coilovers.
200000,-eller bud
1988 toyota supra prosjekt om jeg får biltilsynet på min side.
2003 mercedes vito 110cdi varebil, skal styles og senkes, er plutselig ferdig.
199? hilux plutselig sidelengs nær deg
vi bygger din motor og eller bil på bestilling
2003 mercedes vito 110cdi varebil, skal styles og senkes, er plutselig ferdig.
199? hilux plutselig sidelengs nær deg
vi bygger din motor og eller bil på bestilling