TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banetreff Kristiansand 19. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #286993  av Stiffy

ja jeg vasker hjemme, begynner å vaske klokka 10, skal forte meg som faen, så sees vi nok! Kjører inn på Statoil hvis jeg ser dere står der. Går ikke ann å ikke legge merke til Rollaen din=) Hadde vært kult å kjørt noen stykk henn ja, men holder du plass ved siden av hvis du kommer før meg eller? =) hehe. Vikke stå aleine lissom! =P
 #287076  av Stiffy

Hva syns folk om treffet der i dag??? :?

Hvem sin svart MR2 er det(bildet) Noen som vet?

Kom over en Corolla jeg har sett før der også. (bilde igjen) :lol:
Vedlegg
Strøøøøkent.
Strøøøøkent.
rolla.jpg (559.88 kiB) Vist 3280 ganger
mr2.jpg
mr2.jpg (624.54 kiB) Vist 3283 ganger
 #287080  av Bite me...!

Det er min ser eg må vaske snart... :D samme bil litt renere :shock:
Vedlegg
DSC00291.JPG
DSC00291.JPG (852.69 kiB) Vist 3280 ganger
Sist redigert av Bite me...! den 20 apr 2008 21:41, redigert 1 gang totalt.
 #287087  av Stiffy

hehe jepp, kompis av meg kommenterte det faktisk, men skakke si noe, du kjørte hvertfall bilen din bort dit! ;)

Forresten så en blå Supra MK4 når jeg kom der borte, helvete som den gikk! kjørte dessverre avgårde tror jeg, så ikke noe mer til han! Nedtur. Noen her eller? Heeeeeeeftig bil hvertfall!
 #287101  av EXS

Dæven må si rollan så liten ut imellom de 2 svære bmwene:P

men jeg må si at jeg var ikke voldsomt imponert over oppmøte der på lørdag, men greit nok til og være sesongens første treff ;)

Stiffy: det var synd dynamoen din gik til h******** (så frem til og se celikaen din live) men det var hyggelig og få et ansikt og sette til nicket ditt

er du forresten med til våler i slutten av mai (Gatebil)?? har pleid og kjøre kolonne de siste åra og jo fler jo bedre:D
 #287115  av Stiffy

Ja forbanna på den bilen nå, hadde lyst å sparke den hardt i sida når jeg kom hjem igjen... :evil:

Var ikke veldig masse folk der nei, men helt greit, men lite variasjon på banen da....

Våler i Mai ja, du må ikke friste meg(og lommeboka) med sånn. 23-25mai stemmer ikke det? Er jo rett etter russetida og midt i min Eksamentid, men hvis økonomien og ikke minst bilen holder seg sånn ca stabil så bør det være en stor mulighet for at jeg henger meg på ja=) Mange herfra som du vet skal innover eller?
 #287131  av EXS

du får lage en worklogg under prosjekter på bilen din visst du har problemer du styrer med, alltid greit og ha ;)

da kan du sikkert fort få hjelp til det du styrer med

blir nok den vanlige gjengen som skal inneover fra grimstad/fevik osv....

selv så pleier jeg og min bror (mb190 Evo3) og reise innover for oss sjøl rettogslett for at vi mest er der for bilenes skyld og ikke for en helj med fyll :P

men du får bare si ifra visst du skal henge deg på
 #287142  av Stiffy

ja tror jeg blir nødt til å lage det nå.. Begynner å bli litt lissom. Tror jeg får med meg en kompis innover til Våler da isåfall(Golf 3 TDI :? ) men det er bare hvis han er kommet hjem fra militæret innen den tid, han holder på med no søknadd å greier for å komme hjem tidligere. Men som sagt, må se økonomien litt ann;) Vi bare prates nærmere om det når den tid nærmer seg.
 #287203  av 2000 ST

Blir lite biler på treffene når de ikke får lov å komme med prøveskilt....
Idiotisk egentlig når forsikring osv ikke gjelder på bane uansett....
Kjenner mange med biler på prøveskilt som er i mye bedre stand enn de med skilt....
75% av de fete bilene på bane er jo biler uten skilt..... Tenk hvor mange supraer, 200sxer og skyliner det står i distriktet uten skilt pga staten som ikke vil registrere japan import...