TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stiansen`s bildetrÃ¥d [Update: Høsttreff]

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#274676  av celicat23

Stiansen skrev:Jepp, det blir ganske fremtungt ja :wink: Ja, det blir treff/banebilder med denne linsa ja, det jeg kjøpte den for :)
Regnet med det :wink: Blir gøy og se resultatene.
 #287796  av Stiansen

Endelig.. Etter 5 mnd or so, har jeg fått testa 70-200`n :) Fy faen for ei linse, trenger bare litt mer øvelse nå så blir dette bra til slutt :)

Anyways, her er da et par av bildene fra Lånke i dag som jeg er sånn noenlunde fornøyd med :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Sindrejl ute på banen og tester RX7`en sin :) Takk for turen, Sindre :wink:

Bilde
 #287798  av celicat23

70-200'en er en av/den skarpeste linsa canon har lagd - helt konge. Skulle gjerne ha testet min egen, men går glipp av hvert forbanna treff som er :?

Anyways - helt greie bilder. Kunne sett bedre ut med enda litt lengre lukkertid, men da blir jo "success rate"''n der etter også :wink:
 #287799  av Stiansen

celicat23 skrev:70-200'en er en av/den skarpeste linsa canon har lagd - helt konge. Skulle gjerne ha testet min egen, men går glipp av hvert forbanna treff som er :?

Anyways - helt greie bilder. Kunne sett bedre ut med enda litt lengre lukkertid, men da blir jo "success rate"''n der etter også :wink:
Brukte 1/100.. Må begynne en plass, få inn bevegelsene, så kan jeg ta lengre lukkertid :wink:
 #287801  av celicat23

Stiansen skrev:
celicat23 skrev:Brukte 1/100.. Må begynne en plass, få inn bevegelsene, så kan jeg ta lengre lukkertid :wink:
En bra øvelse er og stille deg vedsiden av en motorvei, og fyre løs. Kjørte en hel serie med bilder, med forskjellige lukkertider, og fant ut at min grense for og klare skarpe bilder havner på 1/40. Under det blir det nesten ingen bra bilder. Men 1/40 gir en bra illusjon av fart:

Bilde

Du må bare ikke bry deg om at folk glaner&peker og lurer sikkert på hva for en tulling du er som står og tar bilder av biler på motorveien :D Det er bra trening, prøv det!
 #287807  av ArildM

Derfor jeg møtte på så mange fete biler hjem fra Trondheim i går :mrgreen: Går bestandig glipp av de treffa på Lånke jeg.

Ekstremt skarpe de ekstralysene du har fått deg Sindre, ble nesten blenda midt på dagen når jeg traff på deg hehe :wink:
 #287817  av sindrejl

ArildM skrev:Derfor jeg møtte på så mange fete biler hjem fra Trondheim i går :mrgreen: Går bestandig glipp av de treffa på Lånke jeg.

Ekstremt skarpe de ekstralysene du har fått deg Sindre, ble nesten blenda midt på dagen når jeg traff på deg hehe :wink:
uh huh? de jævlene er det jo knapt lys i :P
 #287842  av ArildM

OT: Mulig jeg var ekstra lyssky eller at jeg traff deg i en sær vinkel 8) Det er deg med de kantfelgene jeg har sett ja? Har sett en annen Rx7 ganske ofte rundt vikhammer eller rett nord for Stjørdal? Tror det er kantfelger med gull i midten på den jeg har sett :)
 #287870  av sindrejl

ArildM skrev:OT: Mulig jeg var ekstra lyssky eller at jeg traff deg i en sær vinkel 8) Det er deg med de kantfelgene jeg har sett ja? Har sett en annen Rx7 ganske ofte rundt vikhammer eller rett nord for Stjørdal? Tror det er kantfelger med gull i midten på den jeg har sett :)
da har du ikke sett min, min er bygget for bane og derfor ikke særlig pen og felgvalget er deretter :P enkle simple og funksjonelle (mao jeg har ikke råd til kantfelger iår) hehe
 #287882  av ArildM

OT: Ok, er en annen en på Strøket da som jeg spotter ganske ofte :)

Synes det var rart du var på Stjørdal så ofte ja :mrgreen:
 #289206  av Stiansen

Vært å tatt noen bilder i dag, av KeNzA og stroems her inne på forumet sine bilder, begge 2 er nettopp tatt ut :)
Stroems sin er nylakkert i lilla candy-farge og en del annet snacks, mens Kenza har montert TRD-vinge og leppe i vinter :wink:
Blir masse bilder av disse 2, blir nye felger til uka på den lilla, så får vi tatt en skikkelig runde.

Synes det er jævlig vanskelig å ta bilder i sånt vær med sola, blir så sinnsykt mye refleksjoner på bilene. Skal kjøpe meg et polar-filter, og den jævla kit-linsa skal brennes, fy faen for ei dritlinse :P

Anyways, her er bildene :)

Bilde

Bilde

Bilde

Og de stolte gutta 8)

Bilde
 #289601  av Stiansen

Må "bumpe" litt.. Neida, har tatt et bilde jeg er litt småfornøyd med.. Ble tatt bare i hui og hast helt tilfeldig, så er ikke så veldig spesielt.
Begynner å klø etter å ta bilder nå.. Ny-linse på vei og greier.. Men her er bildet hvertfall :wink:

Bilde
 #293111  av Stiansen

På tide å blåse litt støv av denne tråden også :) Blir mye bilder fremover nå, heldigvis.

Men til saken, bilder! Var på Mo i Rana i helga for å overvære Sommertreffet. Slo to fluer i en smekk, fikk med meg Tomera her på forumet med sin NYDELIGE Celica St205. Nok en hyggelig person fra forumet :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

SÃ¥ var det Acr :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Markus ute på banen med Mr2`en. Gratulerer også med 2. Plass i klassen for Japansk Utstilling, Markus :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Carbon-Supraen så og si ferdig. Kun småting+ masse justering står igjen. Sinnsykt drag i 3. og 4. gir. :)

Bilde

En av treffets definitive højdare, Porsche Carrera GT. Fy faen for en bil, lyden er helt sinnsyk, den hørtes for å si det sånn!
Ryktes også om at han kjørte samme rundetid som Bjørnstad gutta, 1.37 :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bjørnstad-Skylines under timeattacken.

Bilde

Bilde

CGT`en i full fart på langstrekka :)

Bilde

Mercedes som kom rimelig bredt gjennom breisladdsvingen :)

Bilde

SÃ¥ et av favorittbildene mine fra helga, Carbon-Supraen :)

Bilde

Bilde

Bilde

Cato aka SupraN/A her inne, jaggu ikke lett å få 473 rwhp ned i bakken :D

Bilde
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13