steff-mk3 skrev:Toyparts:
den dagen aem sprut er like bra som ein electomotivsprut skal eg bygge om min til aem.
ko kan aem styre som ikkje tec3 kan??. og vanskelig å justere det skjøna e heldan kji, det er nok meir med erfaringen med den som teller. fin så snus å justere den.meir nøyaktig sprut skal du leite lenge etter.
det att du meiner aem er ein bedre sprut er mest sannsynlig som du seier att dikkan selger 1 i året og 25aem. aem er det folk flest kjenner til og den enkleste montering. men det enkleste er ikkje alltid det beste med tanke på kor dårlig dei org styringseinheitane er. rart att f eks nelson mandela i usa bruker electromotiv når han kjører med 2500hk,da må det vel vera bra saker.som ein bonus får du eit mykji penare motorrom uten alle duppeditter liggende og slenge.dei som har sett mitt motorrom skjønner ko e meiner. er rimelig sikker på att viss du hadde benka ein bil med aem sprut og deretter med electromotiv hadde du fått eit bedre resultat med electromotiv.men så klart meir arbeid å montere. tiden vil vise ko som er best 
har holdt på med innsprut siden 1998 nå og jeg personlig liker ikke electromotive, er det så vanskelig å forstå? vi selger de også, det er ikke det som er problemet,men jeg gidder jo ikke å sitte her å krangle om hva som er best og ikke,du mener tec3 er best kjempe det, en annen sier autronic og neste sier haltech om du lurer på hva aem har som tec3 ikke har er det jo bare til å få inn speclistene på de, en annnen ting er hva du må ha.
så lenge man jobber med innsprut til dagen er det lett å se hva man er best tjent med og man velger automatisk ut en favoritt, i vår rekkefølge blir den, aem, autronic, dta, haltech og electromotive.
Dippedutter? kan ikke se noe i motorrommet mitt jeg, mitt motorrom er garantert like ribbet som ditt.
1988 toyota supra prosjekt om jeg får biltilsynet på min side.
2003 mercedes vito 110cdi varebil, skal styles og senkes, er plutselig ferdig.
199? hilux plutselig sidelengs nær deg
vi bygger din motor og eller bil på bestilling