TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Horribelt syn i dag...

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #285517  av Steinawarjar
 
I natt har en eller annen idiot bestemt seg for å ripe opp lakken på bila mi som sto parkert i gata... Trudde jeg skulle dette rett i bakken når jeg så det, ripa går fra over hjulet foran midt over døra og til over hjulet bak. Har lagt ved noen bilder, noen som ser hva som kan gjøres med dette? Må jeg lakkere om hele sida av bilen? Grøss..
Vedlegg
fronten
fronten
1.JPG (925.37 kiB) Vist 3262 ganger
Døra
Døra
4.JPG (884.22 kiB) Vist 3257 ganger
Bak
Bak
3.JPG (883.18 kiB) Vist 3256 ganger
 #285520  av hmsilset
 
Finnes sikkert produkter du får det bort med.Å gjør det ikke det er vel lakking eneste utvei.
Å høre med noen lakkererer om tips er gratis.
Det er så surt når sånt skjer...
 #285535  av ST205RR
 
må nokk lakkes om det skal bli bra...
personen skulle vært grisebanket :evil:
 #285629  av Steinawarjar
 
Vært å spurt på Toyota i dag og levert anmeldelse. Ca 12 000 kroner koster det visstnok å fikse det der. Vedder på at nautet med nøkkelen eller hva det var ikke tenkte på det. Lenge siden jeg har syntes noe var så urettferdig... :evil:
 #285666  av |plumbo
 
kjenner veldig gått til den saken der . både i jobb sammenheng og privat .
gten min hadde helesiden + et hjul , fant ut hvem det var og saken er nå oppe og avgjort uten og gå i detalje;)
 #286285  av _speedy
 
Steinawarjar skrev:Vært å spurt på Toyota i dag og levert anmeldelse. Ca 12 000 kroner koster det visstnok å fikse det der. Vedder på at nautet med nøkkelen eller hva det var ikke tenkte på det. Lenge siden jeg har syntes noe var så urettferdig... :evil:
Få en proff til å bruke flekklakk, våtslipe og lakkrense...SÅ skal det nok bli bra. Og til en HELT annen pris :)
 #287036  av 9ls
 
12000.- normal pris for dette om du tar det med kvitering.jeg ville fikkset det skikkelig med lakk om det hadde vert min bil. dette er noe som kan flekkes som jeg ser det ivertfall.mulig det ikke kommer helt fram på bildene.
 #287476  av Steinawarjar
 
Blir bruk av forsikringa og da kommer jeg på egenandelen på 6000, fikser det skikkelig så veit jeg at jeg ikke får noe hodebry med dette senere. En ting er sikkert, jeg har bytta parkeringsplass til noe sikrere. Måtte synderen brenne i helvete.
 #289224  av castman
 
booo, dette må være så kjedelig det :cry: Hadde klikket i vinkler om dette hadde skjedd på min nylakkerte gt4