TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #289470  av Lørnings

Det smalt ihvertfall bra i gjerdet for oss som sto i depo-kø innenfor! :P Fikk dessverre ikke sett noe kjøring da, hadde mer enn nok med meg sjøl :P Men gleder meg til å se deg i aksjon neste gang det er noe treff-opplegg :D
 #289476  av Christian

Det var bare ett kjøttsår :wink: :mrgreen:

Jeg har ikke sett noen video av uhellet ennå, men håper det dukker opp en snart. Bilen er i god stand, var bare blekk som ble bulket. Må regne med det på en driftebil :)

Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke brukte 3gir på kvalifiseringen på søndag....og at jeg har kjøpt 20 dekk av typen "ryker faen ikke selv om jeg spoler 60m på 2gir , med bremsen inne" Det er det værste jeg har vært borti :shock:

Men neste gang... 8) :mrgreen:
 #289493  av Supramk3turbo

Ja, syntes det var litt lite røyk når du sier det :) Du får bruke de til trening, å finne noen som ryker til treffene og konkuranser :) Bra bilen er like "hel" da...
 #292239  av Christian

Har ikke skjedd så mye i det siste.

Kjørte på gardemoen forrige helg, gikk ganske greit og endte på en 8 plass. Fikk problemer med dekk nok en gang, men det var jeg som dreit meg ut ved å bytte dekk rett før kvalliken :roll:

Neste helg er det en svipptur til sturup for å kjøre runde 2 i den nordiske serien. Jeg og Ole Tommy kjenner tydeligvis ikke egene begrensninger :roll: :lol: Blir sikkert kjempemorro :D

Har også laget midlertidig dekor på bilen i går og i dag. Kun tekst, så det er ikke så spenstig.
Vedlegg
div 129.JPG
div 129.JPG (2.09 MiB) Vist 546 ganger
div 131.JPG
div 131.JPG (2.44 MiB) Vist 537 ganger
div 132.JPG
div 132.JPG (2.36 MiB) Vist 535 ganger
 #292390  av Christian

Nok noen nye bilder i dag. Måtte også kline på en drageskalle jeg kom over :lol: Ikke veldig fresh dekor, men helt ok synes jeg.

Gamle svarten kom innom for å prøve nye felger i dag. Den likte de, så jeg må ut å kjøpe nye til supra'n igjen. Kanskje ikke kjøpe det første og beste neste gang da :roll: :lol: (110% feil innpress)
Vedlegg
10juni 001.JPG
10juni 001.JPG (4.2 MiB) Vist 564 ganger
10juni 003.JPG
10juni 003.JPG (3.34 MiB) Vist 542 ganger
10juni 009.JPG
10juni 009.JPG (4.47 MiB) Vist 568 ganger
 #292395  av ErikG

Ser bra ut detta. Begynner å få rette stuket, men hva med mer senking!! Og stivere. Ser jo ut som den balja når du er ute å sladder;)
 #292544  av sindrejl

joda supra er designet fra fabrikk med bulk der bak ;)
 #293352  av Christian

Dalan skrev:Er vel mer hvordan ordet "suspension" er stavet tenker jeg ;)
Godt å se at bilen blir brukt i god "Dagaligjengen-stil" :D
Fikk vite det i Sverige... :lol:
Blir slik når man sitter og trykker klistremerker kl 01.30 etter jobb :oops:
 #293353  av Christian

Har akkurat fått til boostcontrolleren, den ga meg endel hodebry, men nå fungerer den som den skal.
Det viste seg at slangen mellom turbo og solenoiden hadde fått en rift, slik at den lakk luft. :?

Lader nå 1,1kg og er klar som ett egg for Kristiansand på lørdag! :twisted:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 28