ikke det at jeg et ute etter å dømme andre sin smak. men det her må da være voldtekt: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1890938

Lørnings skrev:Jeg så annonsen og lurte på om jeg skulle legge det inn, men fant ut at jeg isteden skulle ignorere hele bilen og heve meg over den!vi oppretter et fond som kan utbetale dusør..ER DET MULIG?? hørtes jeg skuddpremie, gutter?
Supramk3turbo skrev:He he, hva er det du driver med om dagen 2r-e-rik, har du gitt opp supraen å leter etter noe annet å begynne på. Kjøper du en av disse har du jo et godt utgangspunkt for å gjøre de fine igjen. he he.tenker litt på delebil.. hugger bare en supra som MÅ avlives. har jo funnet noen gode kandidater i tyskland. men det er vell ikke noe brukbart på dem, sånn som di ser ut..
Supramk3turbo skrev:Åja, hehe. Tar du med en til meg å da. Gjerne uten motorbilen din er da strøken. hva trenger du delebil for?Men om ikke bilene du har funnet så langt er noe å ha så har du ihvertfall spoileren du kan bruke...ha ha ha