ja da har den norske stat satt i gang og flå oss normale folk atter en gang og denne gangen er det bensinprisene vi blir flådd med. det er nå en kraftig realitet at de i løpet av sommeren kan ende opp på hele 17kr pr liter eller mer. og hva gjør vi med det. vel stort sett det samme som hver gang staten finner ut at de skal voldta oss litt. Riktig, vi gjør ingen ting. det har blitt sendt rundt en kjedemelding om og boikotte statoil og shell de siste dagene og jeg støtter den fult ut. la oss alle som en fylle bensin på esso eller hydro fra nå av og i lang tid fremover. statoil konsernet har utrykket stor redsel for om en sånn boikott skulle bli massiv og langvarig. men hvorfor kan ikke det norske folk(eller ihvertfall vi som er medlemmer her og på andre bilklubber) vise at vi ikke godtar dette. i frankriket ble det foreslått og heve bensinprisene med et bitte lite(nesten ubetydelig) beløp og da parkerte jo samtlige lastebilsjafører vognene sine og blokkerte en motorvei i mange dager. helt til de fikk det som de ville. ja dere skjønner meg riktig. jeg foreslår det samme for oss. la oss forene alle med sunn bil interesse og parkere alt vi får samlet av kjøretøyer og blokkere alle veier vi kan i vårt langstrakte land for så lenge vi trenger det til vi får normale bensinpriser her også. dette er en krig vi kan velge og kjempe eller stå og se på mens prisen blir satt opp. hva hjelper en tøff bil som har kostet masse penger og tid når man til slutt ikke har råd til og fylle bensin. bil interessen i landet vil synke kraftig dersom disse prisene går opp. bil miljøet som hobby vil ikke få nok nye mennesker og hvis vårt antall går ned resulterer det så klart i dyrere deler til hver enkelt bil og det vil vi vel ikke eller? denne posten ble skrevet og lagt ut for og høre din stemme og dine syn på saken. så skrik litt fra deg nå....
You may all go to hell and I will go to Texas
- Davy Crockett