ptDa har jeg gått ett par runder med meg selv, og har funnet ut at tiden er relativt moden fra å gå fra 2-seters lekebil til 5 seters mannebil. 
Så valget har da falgt, naturlig nok, på en IS200 til en fornuftig pris. Hvis det er noen som vil selge sin, så er det bare å ta kontakt med meg på 48004820 eller helst på epost sture@bardu.net
Hadde vært en fordel om du bor i nærheten eller omegn trøndelag, da jeg er mobil i dette området. Prisantydning fra 0 og oppover til rundt 200 000. Viser det seg å være ett kjempebra eksempel, så kan vi diskutere nærmere om prisen overstiger 200.
Ting jeg setter litt høyt på lista er:
Mørk farge på bilen
Senkesett/coilovers (hvis godkjent, hvis ikke er det mindre interessant)
Middels lav/lav kilometerstand
Pent interiør, liten eller ingen slitasje
Modifisert anlegg, helst byttet ut original musikkenhet i dash, hvis det har vært problemer med den modellen som bilen er
Tonede ruter
Fine felger 17+
Ett av kriteriene til at jeg skal kjøpe bilen din, er at den må være i hendene mine senest torsdag neste uke. Altså 10 juli. Jeg skal kjøre nordover den 11, så hadde vært morro å hatt med seg ny bil nordover.
Rop ut hvis du har noe av interesse.

Så valget har da falgt, naturlig nok, på en IS200 til en fornuftig pris. Hvis det er noen som vil selge sin, så er det bare å ta kontakt med meg på 48004820 eller helst på epost sture@bardu.net
Hadde vært en fordel om du bor i nærheten eller omegn trøndelag, da jeg er mobil i dette området. Prisantydning fra 0 og oppover til rundt 200 000. Viser det seg å være ett kjempebra eksempel, så kan vi diskutere nærmere om prisen overstiger 200.
Ting jeg setter litt høyt på lista er:
Mørk farge på bilen
Senkesett/coilovers (hvis godkjent, hvis ikke er det mindre interessant)
Middels lav/lav kilometerstand
Pent interiør, liten eller ingen slitasje
Modifisert anlegg, helst byttet ut original musikkenhet i dash, hvis det har vært problemer med den modellen som bilen er
Tonede ruter
Fine felger 17+
Ett av kriteriene til at jeg skal kjøpe bilen din, er at den må være i hendene mine senest torsdag neste uke. Altså 10 juli. Jeg skal kjøre nordover den 11, så hadde vært morro å hatt med seg ny bil nordover.
Rop ut hvis du har noe av interesse.
Sist redigert av angrykid den 12 jul 2008 21:33, redigert 1 gang totalt.
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal