GhostRider88 skrev:
Er rimelig sikker på at det er batteriet, da jeg har slått av alt som trekker strøm når bilen står i garasjen. Så bytter batteriet 
Tviler ikke på at du har slått av alt som skal trekke strøm. Jeg tenkte på at det kunne ha oppstått en feil, så det er jo greit å måle det faktiske strømtrekket på batteriet mens at er slått av for å konstatere at det faktisk ikke er noe som trekker strøm. Er jo litt kjedelig å kjøpe et nytt batteri for så å finne ut at det også tappes på to uker pga en elektrisk feil

Men om du fysisk har koblet av ene batteripolen og batteriet forsatt er dødt 2 uker senere..
En annen ting, jeg ville målt med et voltmeterat du hadde riktig ladespenning på batteriet når motoren er i gang. Dersom du ikke har skikkelig ladespenning vil jo ikke batteriet ta noe serlig lading mens du er ute å kjører, og ergo ikke holde lenge før det er tomt av små vedlikeholdsstrømmer til ting som klokke, bilstereo minne osv...Er jo litt kjedelig å kjøpe nytt batteri for så å finne ut at du egentlig trengte ny dynamo i stedet for...