TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • repp og lakkering av felger (oslo)

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #293923  av gica
 
Halla!

Noen som veit om steder i oslo de utfører dette , helst med erfaringer fra de div stedene ?

Har 2 stk felg som har blitt kant kjørt fra forrige eier, + at jeg tenkte jeg skulle få felgene lakkert i en annen farge.

Takker på forhånd :)
 #293956  av lexusmann
 
Felgservice.no driver bl.a med sånt, holder til i Askim...for langt unna? :wink:
 #293977  av gica
 
nja, er ikke så ille langt.

Er de flinke ? og hvordan ligger de i pris ?
 #293978  av lexusmann
 
Hmmm, ja det var det, da...mener det var dit jeg sendte 1 felg som jeg hadde på t20 celican(kjørte i et hull og fikk risting i rattet)...mener å huske det tok en stund, men var på vintern, så jeg trengte den ikke...pris husker jeg ikke, må være 6-8 år siden...tror de er ganske flinke, ja...er jo bare å ringe å høre det.. :wink:
http://www.felgservice.no
Står til og med vei forklaring dit...
 #293979  av gica
 
ok takk!

Skal ringe dem imorra :) For se om det faktisk lønner seg, eller om jeg bare skal kjøpe meg nye felger.

Hvordan er det å ta av dekka av felgene og sette de på andre felger ? Er dette mulig, eller vil ikke dekka tåle dette ?

Er litt grønn på akkurat dette området
 #293982  av lexusmann
 
gica skrev:ok takk!

Skal ringe dem imorra :) For se om det faktisk lønner seg, eller om jeg bare skal kjøpe meg nye felger.

Hvordan er det å ta av dekka av felgene og sette de på andre felger ? Er dette mulig, eller vil ikke dekka tåle dette ?

Er litt grønn på akkurat dette området
Så lenge det er samme dimensjon(bredde og diameter) skal det vel ikke være noe problem...eller har noen andre noe annet å innvende der?
 #294004  av Ivar
 
Det er ikke noe du ønsker å gjøre hundre ganger siden det er en belastning for dekksidene å presse de på felgen, men et par ganger er ikke noe problem i det hele tatt.
 #294009  av gica
 
Takker :)

Da for vi se hvor mye det koster imorgen, hvis ikke blir det hvite momo thunder felger :)
 #295127  av lexusmann
 
Fikk du svar??