TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • StjÃ¥let: G4 coilovers, passer KUN 20B Eunos(mazda) Cosmo

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #295821  av WireD
 
Unike G4 coilovers, passer KUN Mazda Cosmo, ingen andre biler, stjålet ut av bilen mens den stod parkert i liakroken ved ikealageret, og jeg var vekke en liten stund.

Her er en unik sjanse til å være med på litt balltrejakt før evt. politiet finner de skyldige(hah, som om det kommer til å skje, saken blir sikkert henlagt).
Får jeg tak i de, skal de få seg en opplevelse de sent kommer til å glemme..!

Jeg oppfordrer, ber, håper at, ønsker, anything, at alle sjekker jevnlig bilforumet, gatebilforumet, bergen gatebilklubb, finn, zett, qxl, ALT for å se om noen grautsokker prøver å selge G4 coilovere til en mazda, da det var bare "mazda" som stod på siden av pakken... FY f**n FOR NOEN IDIOTER!!! De er til Cosmo ONLY, hvordan i helvete tror de at de skal få solgt de??!??!?!!?!? Jeg kjenner de to andre med cosmo her i norge, de få i sverige, et par i danmark, noen få i europa, et par i usa, og resten av de går i australia og resten av asia..? herregud for noen tullinger de skyldige er...... :shock:

jaja, vi var i himmelen i ca. et døgn...


Det koker...! :evil:

Skulle skyldige tilfeldigvis være her, så har vedkommende stjålet noe av NULL verdi for andre enn meg... Send meg en pm og gi de tilbake, så vil anmeldelsen trekkes.... Er det derimot JEG som finner DEG, setter jeg igang internjustisen....! :hammer:

Bilde
Sist redigert av WireD den 15 jul 2008 13:30, redigert 1 gang totalt.
 #295822  av Supramk3turbo
 
Huffda, kjedelige greier. Skal prøve å følge med litt, kikker ofte litt rundt om på andre forum...Men, har du kanskje lært litt selv også :) Legg ALDRI verdifulle ting åpenlyst i bilen. Det er dømt til å gå gærnt til slutt...Så sinnsykt mange idioter rundt om, et innbrudd er gjort på sekunder...
 #295823  av WireD
 
herlig, flere som har lidd samme sjebne, samme tid, samme sted.......!!!
Her er litt info om mistenkelige biler som er sett på stedet:
http://www.essokickers.com/phpBB3/viewt ... =13&t=1005
 #295927  av marlboro1310
 
I got the north part of the country covered. Det er så jævli irriterende slikt...kjenner at han "gammelerik" kommer når jeg hører om sånt, stjal de ingenting annet når de først VAR i bilen?
Mitt største ønske er at man kommer over slike tyver og tar de på fersken...
 #295987  av Lørnings
 
WireD skrev: Jeg kjenner de to andre med cosmo her i norge, de få i sverige, et par i danmark, noen få i europa, et par i usa, og resten av de går i australia og resten av asia..? herregud for noen tullinger de skyldige er......
Problemet er vel mer om du kjenner de som kjører cosmo i polen, latvia eller littauen :? Håper du får tilbake understellet ihvertfall! Lykke til i jakten! :twisted: