TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #293705  av Christian

Da er runde 3 gjennomført, endte på 7 plass tror jeg, vet ikke sikkert før resultatene ligger på nett.
Bilen fungerer veldig bra, men det er litt som må fikses på etter nok en tur av banen :lol:

Plukket opp 6stk brukte 8x17" felger på turen også.
Ny do-luck front, hyd. håndbrekk, div silliconerør, ekstra ic og 20stk federal 595 er bestilt, og jeg er blakk :roll: :lol:

Jeg ser at jeg må lære meg å bruke brekket, siden jeg mister alt for mye fart ved å bruke bremsene til å justere med. Er en uvane som henger igjen fra mr2 tiden.

Var det forresten andre ts-ogn'ere i Kristiansand i helga, traff kun Aneriks...? (Som kjører feil bil :P )
Synes det er litt morro at Halllon gjør det så bra i pro, og Tor Olav gjør reint bord i club, når supra'n skal være så tung og stor :mrgreen: :twisted:
Sist redigert av Christian den 22 jun 2008 22:43, redigert 1 gang totalt.
 #295172  av Christian

Da har front fangeren, en ekstra ic, hydr. brekk og en liten haug med silliconslanger kommet. Har ikke sett noe til dekkene, men håper de er rett rundt hjørnet.

Kjørte endel på flyplassen igjen i går, bilen går fortsatt som ei klokke og spiser dekk som fy :twisted:
Regner med å montere fangeren og brekket så fort som mulig, samt ta ett olje skift på motor, gir og diff. Har vel gått ca 2500km på olja nå tipper jeg. Skal også senke bilen litt, forandre hjulvinklene litt, og muligens gjøre om litt på eksosen :)
 #295509  av Christian

Da er fangeren banket på plass, ikke perfekt, men man får det man betaler for. Samme det, da levetiden blir ganske kort :lol:

Dekkene kom også i dag, så det er muligheter for lokal tåke på lørdag :twisted:
Vedlegg
Råååsaaaaaa!
Råååsaaaaaa!
IMG_0316.JPG (1023.98 kiB) Vist 634 ganger
IMG_0317.JPG
IMG_0317.JPG (1.47 MiB) Vist 490 ganger
 #296557  av Christian

Gikk dårlig på runde 4 gitt, ble for mye stress og alt for lite søvn. Fikk ikke flyt i kjøringen i det hele tatt :(
Presterte faktisk og dubbe av noen sekunder i lineup :oops:

Bestemte meg på turen hjem for at dette var siste gang, så nå skal bilen stå klar i god tid før neste løp!
Har bestilt nye krengestag, nytt håndbrekk er kjøpt og styringen plukkes i deler i morgen for mer utslag.

Fikk meg også en god sponsor i dag, så det er meget mulig jeg kan bli med på resten av nordisk rundene :D (muntelig avtale)
 #296643  av JK86

hvordan er drifting me supra? har aldri drifta før( på bane) men lurte på og begynne kanskje.og da må det jo bli me en supra såklart
 #296857  av Christian

JK86 skrev:hvordan er drifting me supra? har aldri drifta før( på bane) men lurte på og begynne kanskje.og da må det jo bli me en supra såklart
Jeg synes bilen er super, men den er noe tung...så det godt i delfinalen mellom Kenneth Groth og Fredric Aasbo i helga som var. Supra'n sklei for mye på våt asfalt :? Men på tørt føre er jeg ikke redd for å si at en tilnærmet org. supra hevder seg bra mot andre biler, og mye mer på kostede biler.

Har kjørt mr2turbo på bane i 5 år, og supra'n er plankekjøring i forhold... :)
 #297351  av Christian

hmsilset skrev:hehe,sinnsykt så mye dekk det går med deg da :D Halve stabelen der hadde blitt hard gummi før jeg hadde brukt den :lol:
Da er faktisk nesten alle dekkene borte, ha igjen 4stk som legges på felg i morgen :roll:
Har pratet med Big-wheels og bestilt 30stk nye 245/45-17 som leveres i Drammen i morgen. Plukker med meg endel av de på tur til Mantorp og tar resten meg meg hjem på søndag :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 28