TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forumet pÃ¥ natta...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #297588  av Supramk3turbo

Jeg er nå på vakt jobb, har vært det i hele natt. Noe som overasker meg litt er at det faktisk er folk på forumet til en vær tid på døgnet. Er dere i samme situasjon som meg?? Altså jobber på natta, eller sover dere ikke?? :D
 #297592  av sindrejl

Supramk3turbo skrev:Jeg er nå på vakt jobb, har vært det i hele natt. Noe som overasker meg litt er at det faktisk er folk på forumet til en vær tid på døgnet. Er dere i samme situasjon som meg?? Altså jobber på natta, eller sover dere ikke?? :D
vi har ikke noe liv ;)
 #297593  av Daniel HS

Er vel ofte folk som blir sittende litt for lenge om kvelden, har ihvertfall skjedd meg en del ganger. Sikkert en del som har sommerferie som blir sittende en stund utover natten også.. :P
 #297597  av Elstad

Jeg jobber mye på natta, men internett på arbeid er låst :x
 #297608  av Larsen

Daniel HS skrev:Er vel ofte folk som blir sittende litt for lenge om kvelden, har ihvertfall skjedd meg en del ganger. Sikkert en del som har sommerferie som blir sittende en stund utover natten også.. :P
Samme her. I sommerferien har det en tendens til å bli litt sent før en kommer i seng. Også de kvelden hvor en ikke inntar alkohol.
 #297609  av inzane2012

Larsen skrev:
Daniel HS skrev:Er vel ofte folk som blir sittende litt for lenge om kvelden, har ihvertfall skjedd meg en del ganger. Sikkert en del som har sommerferie som blir sittende en stund utover natten også.. :P
Samme her. I sommerferien har det en tendens til å bli litt sent før en kommer i seng. Også de kvelden hvor en ikke inntar alkohol.
jeg pleier ofte å å stikke innom til alle døgnets tider:) er uten jobb akkurat nå så eneste som avgjør når jeg legger meg en er jeg blir for søvning eller når dama blir sur å maser meg i seng:P hehe
 #297611  av hmsilset

Jeg jobber på natta.Nå har jeg ferie,men blir oppe til 2-3tida uansett :D Bruker å titte innom på jobb også,for man må jo være oppdatert :D
 #297623  av k_one

Jeg prøver å stikke innom så ofte jeg kan, men jeg ser jo at det blir mest aktivitet på kveld og natt.
Hvis man f.eks skulle ha litt vanskelig for å sovne er det jo nesten uendelig med lesestoff, informasjon og fine bilder her på forumet, så det passer jo egentlig perfekt å være her natterstid når man som regel ikke har annet å gjøre allikevel ;)
 #297633  av celicagt4205nord

jeg sitter en del oppe på natta av ren kjedsomhet,det er da jeg virkelig får tid å sette meg ned å lese igjennom prosjekttråder å slikt :)
 #297650  av Supramk3turbo

He he, okei. Kjekt å vite :lol:
 #297669  av inzane2012

skulle nesten hatt en egen plass å chatte her:) sånn at folka som liker å sitte her om kvelden og utover natta kan snakke litt lettere sammen:) det tror jeg kunne vert litt artig:)
 #297675  av Larsen

inzane2012 skrev:skulle nesten hatt en egen plass å chatte her:) sånn at folka som liker å sitte her om kvelden og utover natta kan snakke litt lettere sammen:) det tror jeg kunne vert litt artig:)
Ja det kunne vært morro å hatt, men er vel få som fremdeles bruker IRC enda, Har jo litt ts-ogn folk på msn, men det blir liksom ikke samme greia.
 #297682  av inzane2012

Larsen skrev:
inzane2012 skrev:skulle nesten hatt en egen plass å chatte her:) sånn at folka som liker å sitte her om kvelden og utover natta kan snakke litt lettere sammen:) det tror jeg kunne vert litt artig:)
Ja det kunne vært morro å hatt, men er vel få som fremdeles bruker IRC enda, Har jo litt ts-ogn folk på msn, men det blir liksom ikke samme greia.
irc var jo helt supert da:) men slutta å bruke det for mange år siden, huska eg kunne sitte på mIRC i flere timer å sitte å snakke med folk:P så dette forumet kunne så absolutt trengt en plass å chatte live ja, så fyller vi ikke forumet med så mye off-topic:P
 #299784  av kvassheim

nr 1 å ta en liten titt innom forumet etter en småfuktg bytur hvertfall, blir så mye klokere av alt da..
og ikke minst på sene nattevakter.
har blitt sittende oppe mange lange kvelder og lest prosjekt-tråder, ofte litt lenger enn det jeg burde.
Knallbra forum, prioriteres en del nautiske mil foran facebook 8)