Hei folkens... Er ny på dette forumet..... Jeg og min familie har alltid vært "Toyotatryner" selv om vi ikke kan brilliere med noen videre gromme modeller. Mine 2 siste biler var Toyota. Den ene er spiker etter en svært stygg front mot front (8 brudd 3mnd på sykehus, varige men osv......) Den andre ble solgt etter ulykken pga. at den har for lavt lavt sikkerhetsnivå. Jeg har nå en V70 som jeg forøvrig er godt fornøyd med. Men..... Jeg skal ha en bil til......Det trenger ikke være familiebil alla v70. I den forbindelse er Lexus IS er svært fristende.... Jeg tenkte å bruke oppmot 300 000,- Så spørsmålene: Først: Sikkerhetsnivå... Hva kan man si om det? Jeg har funnet noe på nettet men er ikke helt fornøyd... Jeg skal ha automat selv om jeg vet at det setter noen begrensinger... Hvordan er det med den autokassen egentlig? Tåler den litt trim? Har dere noen linker til firma som tuner og selger utstyr/styling slik at jeg kan se mulighetene med bilen hvis jeg kjøper? Har fått med meg at det finnes en IS300 men den har jeg konkludert med at blir litt for rå for en 2 barnsfar som meg.... IS250 har jeg også sett omtalt.... Hva er det for noe? Er det en oppgradert IS200? Ser på tyske nettsider at de nærmest gir vekk IS-modellene der.... Mange fristende eksemplarer der som også havner innenfor mitt prisleie avgifter tatt i betraktning... Noen her som har importert og fra hvor, erfaringer osv....
Dette var mye spørsmål på engang... Håper på svar.
Dette skal jeg ikke oppleve igjen:
Dette var mye spørsmål på engang... Håper på svar.
Dette skal jeg ikke oppleve igjen:
Vedlegg
LEXUS IS200
LEXUS RX300
HD Sportster 883/1200 Stage 1 med Vance&Hines Short shots.
LEXUS RX300
HD Sportster 883/1200 Stage 1 med Vance&Hines Short shots.