TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trailer for Fast & Furious 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #300110  av ArildM

MÃ¥ sees :)
 #300120  av ArildM

Just like in the old days :)
FnF er de beste klisjeactionfilmene ever :mrgreen:
Så kommer det et Need4Speed spill året etterpå som er 70% identisk hehe
 #300137  av Daniel HS

Litt overdrevet der i begynnelsen da... Hehe... Men gleder meg som en unge på julaften til den kommer ut... :mrgreen:
 #300205  av Elstad

Denne er jeg bare nødt til og se, har savnet paul walker og vin diesel
 #300208  av James

endelig var alle de gamle heltene tilbake i samme film :) Denne må sees jah!
 #300928  av kvassheim

James skrev:endelig var alle de gamle heltene tilbake i samme film :) Denne må sees jah!
tør jeg fåreslå en felles ts-ogn-tur på kino, med påfølgende treff\kolonnekjøring? 8)
 #300931  av k_one

kvassheim skrev:
James skrev:endelig var alle de gamle heltene tilbake i samme film :) Denne må sees jah!
tør jeg fåreslå en felles ts-ogn-tur på kino, med påfølgende treff\kolonnekjøring? 8)
haha...kan bli farlig mye grisekjøring etterpå hvis hele gjengen sitter å ser denne filmen sammen tror jeg :P
blir det samme som å kjøre hjemover etter å ha vært på go-cart kjøring...ikke trygt...jeg pleier å beholde hjelmen å kjøreskoa på..LOL
 #300983  av sindrejl

k_one skrev:
kvassheim skrev:
haha...kan bli farlig mye grisekjøring etterpå hvis hele gjengen sitter å ser denne filmen sammen tror jeg :P
blir det samme som å kjøre hjemover etter å ha vært på go-cart kjøring...ikke trygt...jeg pleier å beholde hjelmen å kjøreskoa på..LOL
bruker man ikke det hver gang man er ute å kjører? :roll:
 #300988  av k_one

sindrejl skrev:
k_one skrev: haha...kan bli farlig mye grisekjøring etterpå hvis hele gjengen sitter å ser denne filmen sammen tror jeg :P
bruker man ikke det hver gang man er ute å kjører? :roll:
hehe...vi burde kanskje det??