TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla Ae82Prosjekt Skjermbredding og skjørter+++++

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #300180  av |plumbo

her er min tråd : viewtopic.php?f=61&t=24511

ellers :
motoren sitter i mangler og få startern til og slå inn ( enten innslaget eller jording eller noe sånt på elnette ) det er raskt opp kobla

den har en liten skade i fronten da forje eiern var av veien en rask tur med den ( men dette er ikke synlig utvendig anna enn at den på støpte delen av frontfangern er litt sprekt oppunder men , et par timer med sparkel og lakk så er det i orden . ) ellers så er det litt rust ved begge selefester bak ( tror ikke det er hull) alle delene jeg har tatt av den følger med og litt til . gir kassa er jeg ikke sikker på hva er fornoe treoe den hører til motoren . motoren mangler en o ring rundt fordeler låkket så det er en lekasje der . ehh ellers så må du jo bytte bremser på den.. mangler liste rundt frontruta . dasjbordet er ikke pent... utover det vet jeg ikke stort mer ..

jeg for min del hadde tenkt enten og bygge carbon intreør eller alu i den så intreøret har jeg ikke tenkt stort over :P
 #300361  av |plumbo

hentes på henger pga det er endel og sette inn i bilen . av venter et mulig bud nå fra en lokal persjon som ønsker en rust fri bil. han var og så på den på torsdag får svar av han på mandag eller tirsdag
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9