TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Death magnetic

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #300341  av celicagt4205nord

er det flere hard core metallica fans enn meg her som gleder seg til det nye Metallica albumet death magnetic kommer????? :D
Sist redigert av celicagt4205nord den 30 aug 2008 09:38, redigert 1 gang totalt.
 #300372  av SanAndre

Du er ikke akkurat den eneste nei 8) Gleder meg villt :twisted:

Har forresten fått tak i de to nyeste singlene deres, My Apocalypse og The day that never comes, begge låtene er helt utrolige :twisted:
 #300374  av ArildM

Har hørt litt på de to nye, høres ut som grei skuring, selv om jeg aldri har vært den største fan av Metallica :)
 #300661  av Gt-4-Ever

Gleder meg sinnsykt mye! :D
 #300819  av Master

Åhh.. fikk bare sett 2 min av videoen før den stoppa (linja er ikke så bra her jeg er nå). Men: I LIKE IT! tilbake til den stilen jeg liker best ved metallica! Gleder meg til album nå ja. Når kommer det?
 #300830  av celicagt4205nord

Master skrev:Åhh.. fikk bare sett 2 min av videoen før den stoppa (linja er ikke så bra her jeg er nå). Men: I LIKE IT! tilbake til den stilen jeg liker best ved metallica! Gleder meg til album nå ja. Når kommer det?
slippes 12 september,har fårhåndsbestilt det på nettet :D
 #300843  av tojo

Bilde Høres meget lovende ut , dette bli det beste albumet siden And Justice for all det er jeg helt sikker på :D .
Metallica rules again Bilde
 #300908  av Master

Yess. Forhåndsbestiller på CDON, så ligger det i postkassa på releasedatoen.
 #300909  av Elstad

Gleder meg villt, har savnet metallica slik som det var :twisted:
 #300910  av Zepticon

Plata skal kjøpes!

( og i mellomtiden koser jeg meg med en fiiiin 320kbit mp3 rip 8) )
 #301339  av Pathan

Blir nok kjøpt den ja :twisted:
 #301345  av ArildM

Min mening etter å ha hørt litt på platen må bli: Mulig det er back to roots men sammenliknet med de første platene så er dette soft metall med nickleback tendenser innimellom. Gammel Metallica er og blir best :)
 #301404  av celicagt4205nord

ArildM skrev:Min mening etter å ha hørt litt på platen må bli: Mulig det er back to roots men sammenliknet med de første platene så er dette soft metall med nickleback tendenser innimellom. Gammel Metallica er og blir best :)
albumet fikk terningkast 5 i VG :D
 #301417  av inzane2012

celicagt4205nord skrev:
ArildM skrev:Min mening etter å ha hørt litt på platen må bli: Mulig det er back to roots men sammenliknet med de første platene så er dette soft metall med nickleback tendenser innimellom. Gammel Metallica er og blir best :)
albumet fikk terningkast 5 i VG :D
men så er anmelderene som jobber i VG en vits da...en gjeng med tåper hele gjengen...