TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken Ã¥rsmodell MKII bør man velge??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #300030  av inzane2012

Roye skrev:Nettsider med styling og sånt ønskes linker til.
På forhånd takk.
det skal du kunne finne flust av her inne vist du bruker søkefunksjonen:) var vel til og med ei ega side her der det var ramset opp en hel haug av nettsider med styling og tuning deler til mr2, celica, supra og andre toyota/lexus modeller, men om den er her enda er jeg ikke sikker på:)

kan ta med at rogue motorsport er ei sjappe i england som kun driver med mr2 og har ett stort utvalg av både orginal deler, ettermarkeds deler og brukte overhalte deler samt styling og tuning... gå inn på www.roguemotorsport.com så finner du en masse ting til din bil der inne:)
 #300045  av Roye

Takk for link.
 #300495  av BT-GTI

perle skrev:ble kanskje ikke nevnt.. 92+ har servo om jeg ikke tar feil.

nei stemmer ikke jeg kjører 91 turbo modell, den har alt av utstyr unntatt varmeseter. ac,servo, airbag, kalvinisert karroseri. det med understell så er det større krengingstag på 90-91modellene i forhold til resten (merker sånn man får deler til feil årsmodell), . og det med at bremsene ble større er for at effekten gikk opp. det koster ikke mange kronene å kjøpe enten pent brukt 92+ callipere eller kopi calipere og nye skiver og sjøen :wink:

ved kjøp av turbo modell sjekk at det er en orginal turbo eller en som er ombygd som er godkjent...koster jo litt i hk avgift