TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Doluck fanger til supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #300597  av 1mo

hei.

Er det noen som har ein Doluck fanger til supra MKIV ??? trenger sårt ein fanger til rudskogen i helga, betaler godt :)
 #300663  av Stiansen

tore 95 tt euro spec skrev:
1mo skrev:hei.

Er det noen som har ein Doluck fanger til supra MKIV ??? trenger sårt ein fanger til rudskogen i helga, betaler godt :)
Jeg har en Ridox fanger ;-)
Mye fetere enn Do-Luck fangern :wink:
 #300668  av 1mo

det kan vere aktuelt :D hva pris er det du tenker på for den? er den i bra stand?
 #300725  av tore 95 tt euro spec

1mo skrev:det kan vere aktuelt :D hva pris er det du tenker på for den? er den i bra stand?
Hei igjen..Den koster 1570 doller hos Mvp der jeg kjøpte den ca 8300 nkr...det er uten frakt og moms så du får komme med ett bud om du er int :wink:

http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

viewtopic.php?f=70&t=29458
 #300726  av tore 95 tt euro spec

Stiansen skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:
1mo skrev:hei.

Jeg har en Ridox fanger ;-)
Mye fetere enn Do-Luck fangern :wink:
Enig der stian
 #300727  av bjornalf

do lock fangeren er uten tvil fetere men men... har en veilside s2 fanger liggende i boden denne kan kjøpes for 1500 pluss frakt...
 #300751  av tore 95 tt euro spec

[quote="bjornalf"]do lock fangeren er uten tvil fetere men men... har en veilside s2 fanger liggende i boden denne kan kjøpes for 1500 pluss frakt...[/quo

Smaken er som ræva den er to delt :wink: Veilside fangeren er muligens den styggeste fangeren som er laget til supra etter min mening
:wink:

Ridox fangeren er helt ny.og ferdig grunnet til lakkering. 100% passform
 #300842  av 1mo

her var det mange bra tilbud :) takk for det. Men eg måtte nesten ha ein doluck fanger, så eg har støypt, sparkla og lakkert opp den knuste fangeren eg hadde dei to siste døgna, så den får gå foreløbi. så nå er supraen klar for gatebil. :D

Er det mange som skal dit i helga med supraer eller???
 #300853  av Stiansen

1mo skrev:her var det mange bra tilbud :) takk for det. Men eg måtte nesten ha ein doluck fanger, så eg har støypt, sparkla og lakkert opp den knuste fangeren eg hadde dei to siste døgna, så den får gå foreløbi. så nå er supraen klar for gatebil. :D

Er det mange som skal dit i helga med supraer eller???
Skal dit med Carbon-Supran :wink:
 #300889  av 1mo

Det høyrest bra ut! :D gleder meg til å sjå det gliset! hehe rimleg heftig den bilen! :wink: