TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica'n min, '89

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #285560  av sleeper

Tiendreal skrev:http://www.twmperformance.com/
koster ca 154 usd for T16, en ting som er negativt, de bruker UPS :P

huff! HATER ups! det er 10x bedre og sende med normal post! fedex er bra, mens UPS SUGER BIG TIME!
 #285562  av Tiendreal

nja, UPS leverte veldig kjapt, brukte 2 dager ifra Canada til Oslo, men de brukte 1 og en halv time på og finne pakka nede på sentralen dems.....
 #285565  av sleeper

Tiendreal skrev:nja, UPS leverte veldig kjapt, brukte 2 dager ifra Canada til Oslo, men de brukte 1 og en halv time på og finne pakka nede på sentralen dems.....

ja, problemet til UPS ligger i norge! ikke i utlandet!

her er det helt umulig og få de til og levere pakka på annet tidspunkt en formiddag, og de kan ikek ringe sjåførene sine og få det levert til annen adr! ikke kan de si noe om når den blir levert.. så hvis jeg skal ha pakke fra de må jeg sitte hjemme og vente på den hele formiddagen.. ( noe som ikke altid er greit!)
de er dyre tl og fortolle pakker, og generelt helt umulig og prate med de ang sprøsmål!
her er fedex MYE bedre! de kan ringe til sjåførene sine og få endret ting iløpet av 1 minutt!
 #286159  av Tiendreal

Cat er ikke påbudt nei, men siden min er importert, og vist på BT med cat så må den desverre ha det.
 #304680  av Tiendreal

ble solgt til samejon, siden tiden ikke strakk til for meg desverre... men jeg dropper jo innom for og bistå med det lille jeg lærte ifra godbilen =)
 #311395  av Phinex

LEDs bestilt:) Skal bli morsomt å se hvordan det blir :P