TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinterprosjekt 2...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#30612  av Christian

Angrykid : Det nederste er turbotimeren, tror den blir mest "ute av veien" om jeg plassserer den på rattstamme dekselet, samtidig som den er godt synlig og lett å betjene :)

Forslag 3 er den jeg har tenkt på, slang sammen de to andre for å ha noen alternativer. Ikke så lett å plassere noe anneledes....
Men det er da merkelig få som hadde noe å si :P :mrgreen:

#30630  av CelicaTurbo

kvitt deg med askebegeret og plasser turbotimeren der da.. du røyker vel ikke i bilen vel? :)

#30633  av Christian

Røyker overalt jeg :P Men har allerede 2 brytere i askebegeret, tenkte å fjerne de og felle inn kretskortet til temp displayet isteden. Så blir midtkonsollen ryddigere :)

#30635  av CelicaTurbo

ingenting som en godt innrøkt bil som lukter sure sneiper :wink:

#30673  av Christian

Lufter altid mens jeg røyker og bruker aldri askebegeret (kunne ikke om jeg ville, siden det brukes til alt mulig annet :roll: ) Så bilen lukter ikke i det hele tatt :)
Da er alt klart, bortsett ifra temp displayet som ikke kommer før om noen dager.
Vedlegg
Litt enklere å se på dette bildet kanskje...Tror dette vil være den beste plasseringa.
Litt enklere å se på dette bildet kanskje...Tror dette vil være den beste plasseringa.
Turbotimer 2.jpg (39.31 kiB) Vist 1069 ganger
Nesten ferdig nå, er veldig fornøyd.
Nesten ferdig nå, er veldig fornøyd.
Midtkonsoll 2.jpg (41.71 kiB) Vist 1069 ganger

#30679  av CelicaTurbo

hvilket tempdisplay har du bestilt deg da? Noen link?

#30688  av Erlend

Blir fett da :) Hvordan skal du lakke den? Farge osv?

#30715  av Christian

Alt interiøret skal være som jeg har hatt det, i sølv og sort :) Har hatt div småfeil i lakken, så jeg pusser ned alt igjen.

#30719  av CelicaTurbo

ah, husk at det displayet trenger 5v da så du må gjøre noe for å få til det :)

#30723  av jumbo

Christian skrev:Fint du setter den i Uvdal da, greit å vite at jeg har en 3gen bare 15min unna om noe skulle skje med min egen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eller vise versa :twisted:

#30725  av Christian

Celicaturbo : Har ikke tenkt noe mer på strømforsynig ennå, men vet at den trenger 5v ja :)

Jumbo : Tror vi bare skal satse på at begge starter enkelt og greit jeg :lol:

#30739  av jumbo

Enig Christian :)

#30920  av Christian

Da var helga over igjen, gikk jo som vanlig alt for fort, spesielt pga ett lite Peppe's besøk som drøyde langt ut over det som var planen. Men det er jo som vanlig det :roll: No dritt med de muggene man får kjøpt, blir så mange av dem. Vi var 4 som drakk øl og alle satt konsekvent med ei mugge hver :lol:

Jaja, tross en liten gå sakte aksjon i dag har jeg fått unna litt i løpet av helga, alarmen er i orden, vindustyringa er fjerna (ga f i hele skiten, noen som vil kjøpe?), diodene er tilkobla og testa, anlegget er fininnstillt (Gjorde vondt det 8) ) og bakstillinga med dekk er satt på. Så da er det på tide og begynne på bremsene og dempere forran...
Håper laderen og temp displayet kommer imårra, så får jeg alt under panseret og i dashbordet sammen igjen snart :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 27